Samsung завдала удару по новому iPhone в своїй рекламі

Автор | Вересень 17, 2012
Реклама є реклама, і в просуванні свого товару всі засоби хороші. Samsung, ясна річ, має на Apple дуже великий зуб, враховуючи результат судового розгляду в Каліфорнії, і намагається, по можливості, "вкусити" конкурента при першому зручному випадку. 

А ось і випадок представився. У друкованій рекламі Samsung Galaxy SIII та Samsung Galaxy Note II корейці безпосередньо порівняли свій смартфон з iPhone 5, повідомляючи покупцям: "Не потрібно бути генієм". Суть рекламного звернення – не потрібно бути генієм, щоб зрозуміти, який смартфон краще. І дійсно, Galaxy SIII з цілою купою фішок здається на голову вище свого "яблучного" конкурента. Правда, про фішки iPhone 5 самсунговці скромно промовчали.
 
 
Можливо, реклама і приверне на бік Samsung якусь кількість покупців, але величезний попит на iPhone 5 (ще до початку продажів!) показує, що в покупців смартфона Apple переконувати нікого не треба, люди хочуть iPhone 5 без жодних рекламних хитрощів. Невже вони всі генії?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *