Гра Pokémon Go втратила за місяць 15 млн активних гравців

Автор | Вересень 5, 2016

У липні весь світ марив ловом покемонів. Але вже в серпні гра з легендарними персонажами, схоже, всім набридла. За даними Axiom Capital Management, в останньому літньому місяці Pokémon Go недорахувалася відразу 15 млн активних гравців.

Пік активності Pokémon Go припав на другу половину липня. 18 числа в грі було зареєстровано максимальне число користувачів – 45 млн чоловік. До кінця серпня покемонів ловило вже куди менше людей – 30 млн. Знижується інтерес і до мобільного додатку, хоча ще на початку серпня число установок досягла максимуму після того, як Niantic представила нову систему відстеження для гри. Менше стало і пошукових запитів в Google.

Зрозуміло, таке зниження інтересу до гри було очікуваним. «Мейнстрімові» проекти часто ростуть завдяки «випадковим перехожим» – звичайним людям, які почули про нову гру в новинах, спробували її, очікувано не стали фанатами і видалили / перестали відкривати Pokémon Go. Кому-то міг набриднути одноманітний геймплей (ходити і ловити покемонів), хтось просто втомився ходити. Чи не на висоті виявилися і розробники, явно не очікували такого інтересу до Pokémon Go – сервери з грою регулярно вилітали, в результаті страждала якість гри. А кого-то, можливо, засмутило «читерство», від якого в минулому страждало чимало ігор.

Звичайно, у Pokémon Go ще залишається дуже і дуже багато гравців, так що проект навряд чи швидко «затихне». Але вже зараз лунають голоси скептиків, які впевнені: ігри з використанням доповненої реальності (Augmented Reality або AR) не такі хороші, як гри у віртуальній реальності (їх пропонують, наприклад, Microsoft Hololens і Leap Motion-пристрої).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *