Продажі Apple Watch в період зимових свят не виправдали очікувань

Автор | Лютий 27, 2016

За підрахунками дослідницької компанії International Data Corporation (IDC), в четвертому кварталі 2015 року Apple продала 4,1 млн Apple Watch. Цей показник виявився набагато нижчим, ніж прогнозувалося раніше. Оскільки самі купертіновці не розкривають дані з продажу смарт-годинників, відомості IDC є досить до речі і дозволяють зрозуміти, як йдуть справи з Apple Watch. Варто відзначити, що навіть керівництво Apple активно користується наданою IDC статистикою.

Отже, за даними аналітичної компанії, у другому кварталі 2015 року було продано 3,6 млн смарт-годинників (нагадаємо, реліз Apple Watch відбувся в квітні 2015 року), в третьому – 3,9 млн, а в четвертому – 4,1 млн . Показник останньої чверті 2015 року виглядає не оптимістично.

Період зимових свят – найбільш прибутковий у Apple, адже саме на Різдво і Новий рік люди найактивніше купують подарунки. Наприклад, в четвертому кварталі минулого року купертіновці продали на 26,25 млн (55%) більше iPhone, ніж у третьому, а ось поставки Apple Watch збільшилися лише на 5%.

Виробник фітнес-трекерів Fitbit може похвалитися кращими результатами. Згідно IDC, за час свят компанія продала 8,1 млн пристроїв, що на 72% більше в порівнянні з третім кварталом.

Судячи з усього, до кінця року Apple Watch так і не вдалося стати хітом продажів, навіть незважаючи на пропоновані великими магазинами знижки на $100.

Безумовно, «розумні» годинники від Apple як і раніше є одними з найбільш продаваних на ринку і користуються великим попитом, ніж всі пристрої під управлінням Google Android Wear разом узяті.

Видання Business Insider поцікавилося у одного з експертів IDC Джітеша Убрані, ніж можна пояснити настільки низькі показники зростання продажів Apple Watch.

«Як досконалого нового гравця на ринку Apple вже продемонструвала сплеск продажів. Вона входить в топ-5. Як вже було сказано, ці показники нижче, ніж передбачалося, адже люди очікували більш істотних цифр. За нашими підрахунками, за рік було продано 11,6 млн пристроїв, тоді як деякі очікували 15-20 млн тільки в перші дні з початку продажів. Звичайно, реальні показники не виправдали їх надій », – повідомив Убрані.

Причиною повільного зростання можуть бути проблеми з ланцюжком поставок, однак, на думку експерта, головна заковика полягає в тому, що люди поки ще не усвідомили всіх переваг смарт-годин.

«Apple – не єдина компанія, що зіштовхнулася з цим. Поки що жоден виробник смарт-годинників не виправдав очікувань. Пристрої стоять дуже дорого, але, не дивлячись на «розумні» функції, все одно не дотягують до смартфонів », – зазначив експерт.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *