Starbucks увів послугу оплати кави через iPhone

Автор | Лютий 4, 2016

Мережа кав'ярень Starbucks запускає в своїх магазинах систему мобільних платежів для власників смартфонів iPhone і BlackBerry, повідомляє The Seattle Times. За допомогою нової системи, яку компанія тестувала з вересня 2009 року, клієнти Starbucks зможуть оплачувати свої замовлення в більш ніж 6800 кав'ярнях в США.

Для того, щоб скористатися системою, споживачеві необхідно придбати картку Starbucks, а також завантажити спеціальний додаток на смартфон. Цей додаток відображає штрих-коди замовлених продуктів, а також дозволяє сканеру біля прилавка проводити списання коштів з карти Starbucks. Користувачі нової системи також зможуть управляти через смартфони своїми рахунками і отримувати інформацію про прилеглі кав'ярні Starbucks.

Після запуску нової системи, як стверджують в Starbucks, мільйони власників карток компанії отримають новий і швидкий спосіб оплати замовлень в кав'ярнях мережі.

Власники iPhone можуть попередньо вибрати потрібну кави з клієнта на смартфоні, а потім показати касиру згенерований програмою код, який він сканує. Гроші за каву будуть списані з Starbucks-аккаунта (поповнюється через PayPal).

Як повідомляє ще одне видання NYTimes.com, це перший серйозний крок у світовій практиці, коли користувачі зможуть швидко оплачувати товари за допомогою мобільного телефону, відмовившись від використання готівки або кредитної карти.

За словами віце-президента Starbucks Бреді Брювер (Brady Brewer) цим сервісом зможуть скористатися близько 30% клієнтів кафе. Саме стільки з них мають сумісні пристрої.

На жаль, поки нічого не відомо появи послуги в інших країнах, в тому числі і в Україні.

Зараз кожна п'ята транзакція в кав'ярнях Starbucks здійснюється за допомогою карт компанії. У 2010 році клієнти мережі поклали на свої карти Starbucks 1,5 мільярда доларів, що на 21 відсоток більше, ніж в 2009 році.

Starbucks, найбільша світова мережа кав'ярень, працює в 35 країнах і управляє 17 тисячами закладів. В Україні компанія  відкрила лише кілька торговельних точок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *