Lara Croft Go – другий експеримент Square Enix під кодовою назвою Go

Автор | Жовтень 15, 2015

Напевно пригоди Лари Крофт з теплотою в серцях пам'ятають безліч гравців нашого сайту. Серія про чарівну розкрадачку гробниць завжди відрізнялася цікавими головоломкам, захоплюючою історією і пишними трикутними формами головної героїні.

Сьогодні Лара пройшла повну полігональну терапію і next-gen курс, який розгорнув юну міс Крофт у бік погоні за успіхами іншого не менш відомого персонажа – Натана Дрейка.

Однак у всесвіті ігр Square Enix існує і оригінальний образ Лари – дівча шукає пригоди на свою милу попу і розгадує різні загадки. Цей образ знову повернувся в життя в новій грі під назвою Lara Croft Go, що взяла концепцію ігрового процесу у торішньої Hitman Go.

Ігровий процес

Основа ігрової механіки пересування по клітинам успішно була перейнята в Lara Croft Go від її лисого побратима. Однак поступово, залучаючись до процес, проходячи рівень за рівнем, розумієш, що новий проект Square Enix відрізняється від Hitman Go. Першим і основним відмінністю є цілісність.

Гра про пригоди милої розкрадачки переживається як одна велика пригода, в рамках якого гравець зустріне безліч небезпечних ворогів і розгадає масу цікавих головоломок. Так, наприклад, протягом усіх рівнів Лару переслідує гігантська змія, що доставляє безліч неприємностей. Даний елемент відмінно створює цілісність подій від рівня до рівня.

Головоломки в грі в основному зав'язані на включенні важелів і перетягуванні великих колон. На шляху до досягнення цілі перешкодами стануть змії, павуки і ігуани, що представляють особливу небезпеку. Запам'ятайте мої слова.

В цілому, вирішення всіх логічних загадок не викликає складнощів. Все банально, легко і швидше розважає, ніж захоплює наш мозок.

Графіка

Під час проходження Lara Croft Go, я мимоволі порівнював її з іменитою Monument Valley. Тільки погляньте на скріншоти гри і відео ігрового процесу … Розробники з особливим ентузіазмом підійшли до візуального оформлення свого дітища. Спокійна музика, красиві пейзажі, чудова деталізація рівнів – все це лише додає шарму грі і ставить її на один рівень з проектом Us Two Games. Молодці, одним словом.

Недоліки

Хотілося б і далі продовжити нахвалювати Lara Croft Go, але на жаль, як і багато подібних проектів, гра Square Enix грішить часто зустрічаються недоліки.

Перший – тривалість. І навіть тут гра примудряється зрівнятися з Monument Valley, демонструючи малу кількість рівнів, проходження яких може зайняти у вас пару коротких вечорів. Я з усією повагою розумію, що в майбутньому нас чекають прийдешні оновлення з величезним або не дуже кількістю нових рівнів і локацій, але обдивляємося ми певну версію гри.

Другий – легкі головоломки. На превеликий жаль, цей мінус і пояснює перший недолік. Перші десять рівнів нас люб'язно знайомлять з місцевими правилами, підсовуючи легкі головоломки. Однак далі гравців чекають не надто складні загадки, що наважуються якщо не з першого разу, то з другого. Так, поступово геймплей розвивається, включаючи нові елементи механіки у вигляді нових ворогів або появи рухомих колон, але суть залишається такою ж: натисни там, залізь сюди, візьми те, пересунь це і так далі.

Не зрозумійте мене неправильно. У Lara Croft Go зібрано велику кількість якісно виконаних головоломок і проходяться всі вони з великим задоволенням. Однак завжди хочеться чогось нового і свіжого, більш інноваційного. Щоб не ходити далеко, варто лише згадати такі хіти, як Monument Valley, The Room. У них адже вийшло.

Підсумок

З соромом визнаю, що досі так жодного разу не зіграв у Hitman Go. Новий підхід до геймплею про лисого найманого вбивцю не зміг заволодіти моєю увагою. Анонс Lara Croft Go на E3 також не став для мене великим сюрпризом. Проте у результаті нова гра Square Eniх c приставкою Go змогла довести, що механіку мобільного Hitman можна практикувати і в інших франшизах. Також гра змогла виділитися на тлі попередниці, продемонструвавши самобутнє «я», виражене в атмосфері і візуальному стилі.

Пускай з невеликими недоліками, але Lara Croft Go безумовно заслуговує позитивної оцінки. І останнє, не менш хвилююче питання на порядку денному – зможуть розробники з подібних успіхом втретє перенести ігрову механіку серії Go. Deus Ex Go? 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *