Apple: нам потрібно ще багато зробити, щоб поліпшити Apple Music

Автор | Вересень 4, 2015

Незважаючи на бурхливе зростання музичного сервісу Apple Music компанія не має наміру зупинятися на досягнутому. Про це в інтерв'ю The Guardian розповів віце-президент міжнародного підрозділу iTunes Олівер Шуссер.

«Попереду ще багато роботи, ми хочемо зробити продукт ще краще», – сказав Шуссер. За його словами, компанія старанно працює над тим, щоб поліпшити Apple Music – виправити помилки і привнести нові функції.

«Ми сфокусовані на редакторських добірках і плейлистах, наші співробітники працюють над цим по всьому світу. Але ми також додаємо нові функції і поліруємо деякі існуючі », – пояснив топ-менеджер.

Шуссер зазначив, що соцмережа Apple Music Connect стрімко набирає нових учасників. «Apple Music Connect бурхливо зростає: все більше артистів виходять на зв'язок зі своїми фанатами», – заявив він, зазначивши, що у компанії «є ще багато домашньої роботи».

На питання про проблеми з втратою користувача даних і складному інтерфейсі Apple Music та підтримки різних сторонніх аксесуарів, Шуссер сказав: Цей продукт та Monster beat by dr dre є нашими головними пріоритетами і ми отримуємо велику кількість відгуків від користувачів. Потрібно пам'ятати, що це був дуже великий запуск – сервіс запустили одночасно на 110 ринках, тому відгуків надходить дуже багато. Ми прагнемо зробити продукт краще кожен день».

Віце-президент Apple підтвердив, що найближчим часом сервіс Apple Music стане доступний на Android-пристроях, а також Sonos-сумісних аудіосистемах. Це відбудеться «до кінця осені».

На початку серпня Apple оголосила, що її фірмовий музичний сервіс залучив понад 11 млн передплатників за перші чотири тижні запуску. «Ми задоволені такими цифрами, – заявив віце-президент Apple по інтернет-сервісам Едді Кью, додавши, що близько 2 мільйонів користувачів вибрали сімейний план вартістю $ 14,99 в місяць.

Також ЗМІ нещодавно стало відомо, що один з топ-менеджерів Apple Ян Роджерс подав у відставку через два місяці після запуску стрімінгового сервісу та інтернет-радіостанції Beats 1. Як з'ясувалося, його новим місцем роботи стало новостворене digital-підрозділ виробника предметів розкоші LVMH.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *