Samsung відповіла на Apple Music безкоштовним доступом до Google Play Music на півроку

Автор | 3 Серпня, 2015

За перші 4 тижні роботи Apple Music на сервіс підписалися понад 10 млн користувачів, повідомляє Roem з посиланням на джерело в найбільших звукозаписних компаніях. У липні, і в наступних серпні та вересні, Apple Music працює безкоштовно для всіх бажаючих. Потім передплатники будуть платити щомісяця. Передбачувані 10000000 чоловік покищо не заплатили ні цента, а Apple офіційно не розкриває статистику. На початок серпня Apple розкрила тільки число артистів, які підключилися в маркетинговий сервіс Connect – їх більш 15000.

Представники звукозаписних компаній були приємно здивовані числом слухачів Apple Music. Ресурс припускає, що приблизно через місяць Apple почне гучну маркетингову програму. Реклама музичного сервісу буде приурочена до щорічної церемонії MTV Video Music Awards, яка відбудеться 30 серпня. По закінченню пробного періоду Apple Music буде працювати тільки за гроші.

Один з головних суперників компанії Samsung змінила стадартний музичний додаток. Раніше південнокорейські смартфони комплектувалися стрімінга Deezer. Як стало відомо, з осені вбудованим музичним сервісом на пристроях Samsung стане Google Play Music.

Партнери подарують безкоштовні півроку прослуховування покупцям смартфонів Samsung. Моделі заробітку Apple Music і Google Play Music ідентичні – підписка. Тестовий період у корейців виявився вдвічі довше, ніж у Apple Music, а закінчиться він для першої «хвилі» покупців, набагато пізніше, ніж перші масові тести Apple Music, навіть з урахуванням тих слухачів, хто лише з осені зможуть пробувати Apple Music на Android-телефонах. Щодо цін на Apple Music В Україні, то нашим свівічизникам доведеться заплатити $4,99 за місяць підписки.

Найвпливовішим конкурентом Apple Music вважається Spotify. Станом на червень 2015 у цього стрімінга було 20 млн платних слухачів і 75 млн користувачів в цілому. Останні користуються сервісом з деякими обмеженнями, безкоштовно, але в обмін на перегляд і прослуховування реклами. Спочатку скандинавський Spotify – сьогодні присутній в багатьох країнах світу.

Spotify потурбувалися без малого 7 років для того, щоб зібрати 75 мільйонів чоловік. Однак аудиторія росла нерівномірно і в проміжку між 2014 і 2015 роками зросла вдвічі (Apple Music за чотири тижні зібрала стільки ж передплатників, як Spotify за 6 років). Серед нових користувачів Spotify в 2015 році виявилися колишні і нинішні власники техніки Sony – та ігрових приставок PlayStation, і смартфонів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *