Apple Watch: революція чи провал?

Автор | Липень 15, 2015

На цьому тижні дослідницька компанія Slice Intelligence оголосила, що сукупні продажі розумних годинників в США за три місяці склали 3 млн штук. А до цього повідомлялося, що продажі «яблучних» смарт-годинників впали на 90% з моменту запуску новинки в квітні. Критики не могли пройти повз подібних прогнозів і вже оголосили годинників від Apple провалом. Незважаючи на те, що їх розгромні есе користуються популярністю, насправді будь-які висновки робити поки занадто рано.

Справа ось у чому: навіть якщо припустити, що оцінки Slice Intelligence вірні і продажі Apple Watch за три місяці склали три мільйони, це аж ніяк не є поганим результатом. Будь-який новий продукт, який Apple випускала після 2007 року, завжди порівнювали з iPhone. Але варто визнати: Apple Watch далеко не таке революційний пристрій, яким був перший iPhone. Годинники і близько не стоять з ним по революційності. Так навіщо намагатися оцінювати успіх Apple Watch через призму зовсім іншого пристрою? Хоча такі порівняння легко сприймаються публікою, вони не відображають реального стану речей.

Давайте повернемося в минуле – в той час, коли iPhone ще не існував навіть в думках Стіва Джобса – і подивимося на iPod. Свого часу музичний плеєр Apple був дуже популярний. Окрім визнання з боку критиків і покупців, він приніс компанії мільярди доларів. Як би ви не ставилися до iPod, не можна заперечувати, що цей пристрій змінив правила гри на ринку. Тим не менш, продажі першого iPod в 2001 році зовсім не вражали. Вони були навіть нижчими, ніж у Apple Watch.

До кінця 2002 року, коли iPod вже знаходився на ринку 15 місяців, сукупні продажі плеєра не перевищували 600 000. Хочете вірте, хочете ні, але у Apple пішло майже два роки на те, щоб продати мільйонний iPod. До кінця 2003 року, після 27 місяців після появи пристрою, Apple реалізувала лише 2 мільйони своїх плеєрів. Продажі iPod почали стрімко зростати лише в 2004-му, через кілька років після запуску девайса.

Аналітики, які кричать про провал Apple Watch, не враховують, що будь-якому продукту потрібен час на завоювання ринку. Перед тим, як списувати гаджет з рахунків, варто взяти до уваги кілька речей:

  • пристрій працює лише з iPhone 5 або вище;
  • Apple Watch продається тільки в магазинах Apple;
  • відразу після старту продажів спостерігався дефіцит поставок;
  • Apple Watch – це аксесуар вартістю від $350.

Беручи це до уваги, результат в 3 мільйони проданих пристроїв здається відмінним досягненням. До речі кажучи, Pebble знадобилося два роки, щоб продати мільйон своїх смарт-годинників. Apple же вдалося перевершити цю цифру всього за три місяці.

Чому ж люди очікують, що продажі дорогого аксесуара наздоженуть продажу такий революційний продукт, як iPhone? Чому продажі 3 мільйонів смарт-годинників вважаються провалом? Звичайно, Apple Watch не можна назвати хітом продажів, але ж гра ще тільки почалася. Продукту потрібен час, щоб стати більш зрілим. Покупцям потрібно час, щоб почати розглядати пристрій в якості можливої ​​покупки. Не виключено, що графік продажів Apple Watch стане схожим на графік продажів iPod.

Впевнені, що ще рано робити остаточні висновки про успіх чи невдачу Apple Watch. Не забувайте, що Apple продовжує роботу над пристроєм, і наступні покоління «розумних» годинників компанії стануть ще краще.

Зрештою, важливо пам'ятати, що Apple Watch – це дорогий аксесуар. Більш того, це годинник – пристрій, який практично вимер після появи телефонів і смартфонів. І незважаючи на це, Apple вдалося продати 3 мільйони таких гаджетів.

Це більше схоже на успіх, ніж на провал.


Закажите каталожная съемка одежды для своего магазина одежды и получите больше прибыли от красивой подачи вашего товара.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *