iPhone 6 випередив Samsung Galaxy S6 і HTC One M9 в тестах на продуктивність графіки

Автор | Липень 15, 2015

Ресурс GameBench провів порівняльне тестування чотирьох флагманських смартфонів – iPhone 6, Galaxy S6, HTC One M9 і Nexus 6. Предметом порівняння стала графічна продуктивність пристроїв – експерти вирішили встановити апарат, який більше за інших підходить для мобільних ігор зі складною реалістичною графікою.

Порівняння Android-апаратів з iPhone 6 в іграх показало значну перевагу останнього. Так, 5,1-дюймовий смартфон Samsung з роздільною здатністю Quad HD часто демонструє зниження частоти кадрів нижче 30 fps. iPhone 6 забезпечує більш високу середню частоту кадрів і більш стабільний рівень fps, ніж його конкуренти на платформі Android, констатують експерти.

Графіка в іграх на iPhone 6 плавніша, з більшою частотою кадрів – вона рідше знижується нижче 30 fps. Galaxy S6 опинився на другому місці, але у гаджета є вузькі місця: частота кадрів часто опускається нижче 30 fps. HTC One M9 і Nexus 6 посіли третє і четверте місця відповідно, демонструючи серйозне падіння продуктивності в деяких іграх. До речі, захистні чохли до попередньої моделі HTC One M8 в даний час можна придбати за вигідною ціною. Деталі за посиланням http://arc.com.ua/catalog/900/filtr-214-1755.

Лінійка телефонів iPhone 6 і iPhone 6 Plus побудована на базі 20-нанометрового процесора A8. Наслідуючи традиції, якісь детальні подробиці щодо характеристик кристала не розкриваються. В Apple говорять, що загальна обчислювальна продуктивність Apple A8 на чверть випереджає A7, а з точки зору графічного швидкодії, в 84 рази перевершує процесор першого iPhone, випущеного в 2007 році.

З боку Samsung Galaxy S6 виступає новий процесор Exynos, що включає в себе вісім обчислювальних ядер. Апаратно це сама нова 14-нанометровій платформа (14nm 3D FinFET), яка характеризується збільшеною на 20% швидкістю роботи, зменшеним на 35% енергоспоживанням і 30-відсотковим приростом продуктивності. На думку експертів, баланс між «начинкою» і дозволом екрану дозволив iPhone 6 випередити Samsung Galaxy S6 та інші Android-апарати в тестах на продуктивність графіки.

Раніше оглядачі GameBench наочно показали, що різниця в якості графіки не видна на дисплейних панелях з роздільною здатністю 720p, 1080p і Quad HD. Деталізація і загальну якість зображення часто залежать не стільки від дозволу, скільки від інших параметрів: самої гри, щільності пікселів, апаратного та програмного забезпечення смартфонів. Щоб показати це на наочному прикладі, оглядачі зробили кілька скріншотів на трьох смартфонах з різними дисплеями: iPhone 6 (720p), iPhone 6 Plus (1080p) і Galaxy S6 (Quad HD).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *