Apple набирає команду «журналістів» для свого новинного агрегатора

Автор | 17 Червня, 2015

Компанія Apple вирішила найняти «захоплених і кваліфікованих журналістів» для свого нового додатка "Новини". Їм доведеться відбирати відповідний контент, для якого не годяться існуючі алгоритми пошуку, і спілкуватися з партнерськими ЗМІ.

"Apple Новини" повинен замінити існуючу програму Кіоск, повідомляє Financial Times з посиланням на оголошення про вакансії, опубліковане на корпоративному сайті компанії 13 червня. У ньому наголошується, що успішні кандидати повинні вміти «знаходити і транслювати найкращі з найсвіжіших національних, світових та місцевих новин».

Претендентам на посаду редактора в Apple Новини потрібно мати профільну освіту (журналістика, комунікації або близькі до цього спеціальністі), ступінь бакалавра, а також не менше 5 років професійного досвіду роботи в новинних службах та навички, щоб «відбирати оригінальні, цікаві історії, які навряд чи можна буде знайти за допомогою алгоритмів». Також кандидати повинні добре орієнтуватися в новинах, вміти відслідковувати і відбирати найбільш важливі з них, доносити конкретний контент конкретним людям, розбиратися в необхідних для цього технологіях.

Компанія очікує від претендентів вміння чітко організовувати свій час, працювати в команді і індивідуально. У довгому списку якостей, якими, на думку Apple, повинні володіти журналісти додатку "Apple Новини", значаться гнучкість, допитливість, амбітність, інтерес до деталей, готовність вчитися новому. В Apple відмовилися розповідати докладніше про нову вакансію.

Про появу додатку Apple Новини в iOS 9 стало відомо на конференції WWDC. Він являє собою новинний агрегатор, який буде запам'ятовувати переваги власника пристрою і пропонувати новини відповідної тематики.

Apple також уклала договори про публікації з такими виданнями, як Financial Times, New York Times, The Guardian і The Economist. Вони будуть поставляти в додаток по чотири матеріали в день, до яких можна буде отримати доступ, натиснувши на іконку на екрані. Дохід від реклами в цих публікаціях йтиме видавцям. Якщо ж вони захочуть залучити до продажу рекламу Apple, то компанія утримає за собою 30% рекламних доходів.

Apple не перша технологічна компанія, яка виходить в інформаційний простір і вдається до допомоги журналістів. Так, в останні роки Flipboard, Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat запрошували на роботу журналістів, наприклад, з CNN, NBC і інших підприємств для організації роботи з потоком новин

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *