Найбільший постачальник фотомодулів для смартфонів Sony заробляє близько 20 доларів на кожному проданому iPhone, передає в п'ятницю Wall Street Journal. Всі флагманські смартфони Apple – iPhone 6 і iPhone 6 Plus – оснащені камерами цього японського виробника.
Згідно з офіційними даними, у першому кварталі 2015 було реалізовано близько 60 мільйонів iPhone. Таким чином на постачаннях фотокамер для американського гіганта комп'ютерної електроніки Sony заробила $1,2 млрд. І це в ситуації, коли власний бізнес компанії в сегменті смартфонів залишається збитковим.
Насправді Sony є лідером з виробництва сенсорів для фотокамер. Частка фотомодулів японського виробника на світовому ринку мобільних пристроїв досягла 40%, тоді як два її найбільших конкурента – OmniVision і Samsung – зуміли показати результат лише в 15,7% і 15,2% відповідно.
Чому жодному з конкурентів не вдалося впритул наблизитися до Sony? Справа в тому, що ще в 2012 році в арсеналі японської компанії з'явилася технологія розділення датчика на два модулі, один поверх іншого: одному відводиться функція захоплення зображень, другому – обслуговування допоміжного ланцюга. В результаті окрім підвищення якості зображення вдалося практично вдвічі скоротити габарити модуля. Зібрані в «бутерброд» чіпи Sony дозволяє створювати більш компактні мобільні пристрої. Японці впевнені, що ніхто не зможе повторити їх технологію найближчим часом, надто багато зусиль розробників було в неї вкладено за тривалий період досліджень.
А що стосується заміни фотомодуля в iPhone при ремонті, то цей процес навіть леший за замену экрана iPhone 6 та iPhone 6 Plus.
Аналітик Electronic System Design China раніше повідомив, що виробники Android-смартфонів в Китаї відчувають серйозний дефіцит модулів камер Sony через замовлення з боку Apple. До цього часу основним постачальником цього компонента була компанія Sony, однак купертіновці зарезервували на кілька місяців вперед велике число модулів для iPhone 6c. Японський виробник не може впоратися з випуском необхідної кількості камер, в результаті чого китайські вендори відчувають дефіцит комплектуючих при виробництві своїх мобільних пристроїв.