Витрати на рекламу Apple Watch перевищили $ 38 мільйонів

Автор | Квітень 11, 2015

Рекламний бюджет, виділений на просування смарт-годинників Apple Watch, перевищує $ 38 млн, з'ясували експерти аналітичної компанії iSpot.tv. Apple транслювала понад 300 промо-роликів на американському телебаченні, в половині випадків реклама розміщувалася в прайм-тайм.

Apple рекламує Apple Watch також у друкованих виданнях по всьому світу. Наручний комп'ютер компанії з'являвся на сторінках журналів Self, Flare, Elle, Style, East Touch, Fitness First, Vogue в США, Австралії, Канаді, Великобританії та інших країнах. В останньому випадку дебют смарт-годинників ставить їх в один ряд з європейськими будинками мод і брендами високого класу, які атакують сторінки видання саме в цей місяць, щоб продемонструвати свої весняні колекції.

Раніше Apple провела спеціальні презентації свого наручного комп'ютера для представників модної індустрії спочатку в штаб-квартирі компанії в Купертіно, а потім на Паризькому тижні моди. Крім того, компанія організувала вечірку для дизайнерів, модельєрів і редакторів журналів про моду.

Для порівняння, вартість п'ятимісячної рекламної кампанії iPhone 6 і iPhone 6 Plus оцінюється в $42 млн. Однак варто враховувати, що смартфони американської корпорації за багато років зібрали величезну аудиторію лояльних користувачів, а «розумні» годинники – це принципово новий продукт, дебют Apple на ринку наручної електроніки. За прогнозами аналітиків Societe Generale, в 2015 році частка Apple Watch складе близько 55% від загального обсягу поставок в даному сегменті.

Apple відкрила передзамовлення на Apple Watch в п'ятницю, 10 квітня. Перші покупці отримають розумні годинник до кінця місяця в США, Великобританії, Австралії, Канаді, Німеччині, Гонконгу, Китаї, Франції та Японії. Годинники доступні у двох модифікаціях, з розміром екрану 38 і 42 міліметри. Вони коштують від 350 доларів до 17 тисяч.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *