Останні дослідження в мобільних технологіях показали, що незважаючи на простоту використання системи мобільних платежів Apple Pay всього лише 6% власників iPhone 6 використовують цю функцію.
9 відсотків користувачів експериментували з цією функцією, а 85%, які залишилися навіть ні разу не спробували такий спосіб оплати товарів та послуг. Причому досить таки велика частина з них навіть не знає, де приймаються платежі Apple Pay. У зв'язку з цим американська компанія придумали настпуний маркетинговий хід: почала випуск інформаційних наклейок для партнерів системи Apple Pay. Вони будуть розташовуються на касі і на вході в сам магазин, поруч з інформаційними наклейками про підтримку різних платіжних систем.
Разом з цим Apple випускає різноманітні рекомендації з розміщення інформаційних матеріалів в торгових закладах. Американська компанія радить розміщувати табличку з логотипом Apple Pay на висоті не менше 50 дюймів або 130 см. Якщо на вході розміщені стікери інших платіжних систем, то Apple рекомендує розташувати свою табличку над ними.
Показник в 6% користувачів Apple Pay від загального числа власників iPhone 6 залишає великий потенціал для зростання. Участь Apple в створенні сервісу мобільних платежів привернуло увагу користувачів, і тепер інші великі виробники, наприклад Samsung, також приєднуються до боротьби за лідерство на цьому ринку.
Выбирайте и заказывайте качественное спортивное питание Киев с доставкой по столице и всей Украине. Большой выбор спортивного питания от производителей США и Европы.