Програма trade-in прискорить перехід користувачів з Android на iPhone

Автор | 23 Березня, 2015

Apple знайшла новий для себе спосіб переманити на свою сторону користувачів конкуруючих Android-смартфонів. Відомо, що корпорація готується запропонувати покупцям подарункові карти на покупку iPhone певного номіналу в разі здачі в магазини Apple смартфонів, що працюють на мобільній платформі Google.

Приймати у клієнта стару річ в рахунок часткової оплати покупки – давно поширений маркетинговий хід. Сама Apple з 2013 року дозволяє власникам iPhone, iPad і Mac придбати замість старих пристроїв моделі останнього покоління. Для цього потрібно принести сертифікований смартфон або планшет в сервісний центр, і його вартість зарахується в рахунок нової покупки.

Заходи, які збирається прийняти Apple, продиктовані великою кількістю переходів користувачів Android на нові iPhone 6 і iPhone 6 Plus. 

При цьому пристрої Apple охоче приймає в залік покупок не тільки сама корпорація, але і її конкуренти на ринку мобільних пристроїв. Наприклад, китайська Xiaomi, продовжуючи свою переможну ходу по азіатському регіону, планує запустити програму обміну старих iPhone на нові смартфони власного виробництва Mi Note. У листопаді 2014 субсидувати обмін будь-яких iPhone на свій пристрій Passport стала канадська BlackBerry. Microsoft недавно пропонувала обміняти iPhone на нові смартфони бюджетного класу Lumia 630. Аналогічним чином програму trade-in використовують, наприклад, дилери деяких преміальних марок автомобілів, готові навіть доплачувати клієнтам, що відмовляються від брендів-конкурентів. А компанія Fly навіть пропонувала в подарунок чехол для Fly IQ4516 Tornado Slim та ще до декількох моделей своїх смартфонів.

Виходить, що тепер Apple, проти якої повстав, здається, весь інший ринок, вирішила піти далі і підлити масла у вогонь суперництва, завдавши удару відразу по всім конкурентам, що використовують операційну систему Android. Для американської корпорації цей крок може виявитися дуже своєчасним. Адже за підсумками останніх трьох місяців 2014 поставки пристроїв на iOS перевершили поставки на Android, склавши, за оцінкою Kantar, 47,7% проти 47,6%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *