Логотип Apple присутній у кожному четвертому блокбастері за 2014 рік

Автор | Березень 5, 2015

Термін «продакт плейсмент» або «прихована реклама» виник досить давно. Так як розміщення продуктів різних брендів спочатку було пов'язано з кіноіндустрією, широке поширення це явище отримало з розвитком кінематографа.

Видання Brandchannel опублікувало черговий рейтинг компаній, що використовують приховану рекламу у фільмах в 2014 році. Для аналізу були відібрані лідери прокату в США. Brandcameo Product Placement Awards включає в себе 17 категорій. Apple став широко представленим брендом в найкасовіших стрічках року.

«Фруктовий» бренд з'являвся в 9 з 35 фільмів (25%), що увійшли до топ за підсумками першого уїкенда кінопрокату. Таким чином, марка стала лідером за прихованій рекламі в голлівудських фільмах. У 2013 році бренд Apple засвітився у 8 з 34 картин (23,5%), в 2011 році марка з'являлася в 42,5% топових стрічок (17 з 40). У 2009 році логотип з надкушеним яблуком бачили в 20 з 41 блокбастерів або майже в 50% фільмів. У 2010 році цей показник Apple становив 30%.

Що стосується періоду з 2001 по 2010 роки, то бренд Apple займав другу позицію після кавового бренду Lavazza. Прихована реклама продуктів компанії з Купертіно присутній в третині всіх фільмів, знятих за ці 10 років. При цьому в 2009 році присутність «продакт плейсменту» Apple в самих популярних фільмах було істотно вище – 44%, а в 2008 – досягав і майже 50%.

У 2014 році бренд Apple з'явився в 9 найкасовіших стрічках: "Лего. Фільм", "Перший месник: Інша війна", "Спільна поїздка", "Інша жінка", "Сусіди. На стежці війни", "В усьому винні зірки", "Думай, як чоловік 2", "Зникла" і "Куіджа: Дошка Диявола".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *