Діти люблять iPad більше, ніж Disney, McDonald’s і YouTube

Автор | 3 Березня, 2015

Планшетний комп'ютер Apple обігнав за популярністю серед американських дітей у віці 6-12 років такі бренди, як McDonald's і Disney, ставши дитячим брендом номер один в США. Про це повідомляє у вівторок CNET.

До такого висновку прийшли співробітники американської дослідницької фірми Smarty Pants після проведення чергового опитування.

«Вихід iPad на перше місце в перевагах дітей – це кульмінація проникнення планшетів в повсякденне життя, – зазначила Уїнн Тайрі, президент Smarty Pants. – Діти все частіше використовують iPad для ігор, перегляду телевізійних шоу, відео, читання книг, спілкування з друзями та родиною».

Дослідники відзначають, що в дослідженні 2014 iPad обійшов у гонці за дитячу увагу такі знакові бренди, як M&Ms, Toys'R'Us, Nickelodeon, Skittles і Disney. Популярний раніше бренд McDonald's зайняв лише 15-е місце.

Организация праздников. Аниматоры СПб

«Всього за п'ять років iPad піднялися в рейтингу з 109 рядки до першої. Спочатку гаджет підкорив серця підлітків, а потім став невід'ємною частиною життя маленьких дітей в США», – сказав Уїнн Тайрі.

Протягом трьох місяців Smarty Pants опитала 6661 дитини в США. У ході дослідження були проранжовано 256 торгових марок, кожній з яких привласнений індекс дитячої лояльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *