Від власників iPhone 6 і iPhone 6 Plus з самого початку продажів надходили негативні відгуки і невдоволення на адресу Apple. Скарги торкнулися і фірмових шкіряних чохлів для нових смартфонів.
Буквально протягом декількох тижнів користувачі «яблучної» техніки почали помічати розводи, подряпини, а також сліди від фарба, що злазить на оригінальних шкіряних чохлах iPhone 6 Leather Case і iPhone 6 Plus Leather Case.
Apple перший час ігнорувала проблему, але тепер серед оптовиків пішов масовий відгук чохлів, вироблених починаючи з 35 по 41 тиждень 2014 року. Apple, почувши відгуки користувачів, готова безкоштовно замінити браковані аксесуари на нові у своїх магазинах Apple Store.
Це не перший раз, коли Apple виводить на ринок незакінчений продукт, варто згадати історію, коли, наприклад, злазила фарба на iPhone 5. Але на відміну від того ж Samsung, керівництво компанії завжди реагує на відгуки клієнтів і надає максимально можливу підтримку. На сьогодні це єдина компанія на ринку мобільних пристроїв, яка дбає не тільки про прибуток, а й про якість і позитивному досвіді своїх користувачів.
Починаючи з 22 листопада всі аксесуари, які поставляються Apple, йдуть з нових партій, в яких зазначені недоліки були враховані і виправлені.