Дисплейна лихоманка

Автор | Квітень 7, 2014

Після того як 2007 Apple показала смартфон з гігантським дисплеєм, ринок перезавантажився кілька разів. Гігантоманія виробників і розвиток технологій взяли верх і сьогодні знайти в продажу смартфон з 3,5-дюймовим дисплеєм практично неможливо. Все завдяки виробникам смартфонів для Android, які з метою збільшення ємності акумуляторів розширювали межі взаємодії людини з мобільним пристроєм. У підсумку це переросло в тренд і сьогодні світ чекає появи iPhone з гігантським дисплеєм.

За великим рахунком різниці в тому, чи буде в новому айфонi п'ять або шість дюймів вже немає. Рівно так само як і варто перестати говорити про можливе збільшення дисплея як про якийсь крах поглядів, які формувалися в Apple десятиліттями. Всі ці побоювання викликані небажанням відірватися від минулого, в якому у Nokia не було конкурентів, а кращі камерофони робила Sony Ericsson. Тоді телефон все ще був телефоном і головне, що від нього вимагалося – наявність стійкого стільникового сигналу.

Ця вимога й донині є визначальною. З ростом областей застосування мобільних пристроїв необхідність у зв'язку з зовнішнім світом стала ще актуальнішою. Однак гаджет лежить поруч з вашим комп'ютером зараз вже не може і не повинен мати нічого спільного з тим, що називалося мобільним пристроєм десять років тому.

Сьогодні Apple залишається єдиним виробником, що стоїть осторонь від масової гігантізаціі мобільних пристроїв. Проте число тих, хто із задоволенням дивиться в шестидюймові дисплеї своїх смартфонів зростає і говорити однозначно про те, що погано, а що добре вже навряд чи можна. Конкуренція на мобільному ринку виросла настільки, що складно виділити якогось окремого виробника. Кожен користувач шукає те, що подобається йому вже не так часто звертаючи уваги на логотипи та лейбли. Сьогодні все частіше визначальним критерієм покупки стає великий і яскравий дисплей. І це класно.

Хіба варто виробнику, чия продукція все ще не представлена ​​в конкретному сегменті, обходити його стороною? Там є напрацьована клієнтура і людям цікаво те, що пропонують виробники в цьому окремо вартому сегменті. Так може Apple є що запропонувати тим, хто ще не знайомий з продукцією компанії? Вважаю, що в компанії готові здивувати досвідчених користувачів.

Сьогодні мобільні пристрої більш не є просто телефонами, це допоміжні гаджети, без яких часто навіть елементарна навігація по місту неможлива. А знайти перукарню / господарський магазин / автомайстерню взагалі неможливо, якщо ви опинилися в незнайомому місці.

Сама концепція мобільних пристроїв сьогодні надто відрізняється від тієї, що була актуальна ще в минулому десятилітті. Зростаюче число гаджетів, які носяться з собою, всякі датчики, сенсори та інші пристрої настільки розмивають ринок мобільної техніки, що смартфон на їх фоні більш не виглядає так виграшно. Інша справа, що управління всіма цими гаджетами здійснюється саме смартфоном. Додайте до цього розвиток інтернету і зростаючу залежність людини від мобільного пристрою. Обсяг споживаної інформації невблаганно зростає і разом з нею повинні розвиватися умови для засвоюваності цієї інформації, в нашому випадку це саме дисплей.

Дисплейна революція почалася, нагадаю, саме з Apple. До iPhone 4 жоден масовий виробник не подумував ні про що подібне. Лише через два роки на ринку стали з'являтися пристрої, які перевершують дисплей iPhone по щільності пікселів. Слідом за якістю зображення почалася гонка за розмірами дисплея. У лідери тут швидко вирвалася Samsung. Нам варто дякувати компанію за розвиток цього напрямку. Особливості ринку показали що великий дисплей допомагає впоратися з вирішенням більшої кількості завдань. А адже незабаром це може стати ключовою характеристикою мобільного пристрою.


Все рекламные кампании на одной платформе – ПРАМедиа. Это новый способ привлечь новых пользователей и покупателей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *