iOS випередила Android по мобільному рекламному трафіку

Автор | 14 Лютого, 2014

Платформа мобільної реклами Opera Mediaworks випустила черговий огляд ринку мобільної реклами за IV квартал 2013 року. Згідно з даними аналітиків, iOS випередила конкуруючу операційну систему Android за обсягом рекламного трафіку і виручки за вказаний період.

Огляд грунтується на даних платформи Opera Mediaworks, яка щомісяця забезпечує більше 60 млрд показів реклами на 13 000 мобільних сайтах і додатках з щомісячним охопленням більше 400 млн користувачів, повідомляє сайт  android-soft.org, на якому можна скачати софт для Android.

У заключному кварталі 2013 року на частку iOS довелося 43,4% мобільного рекламного трафіку і 55,7% доходу компаній від показів мобільної реклами. З iOS-пристроїв найбільший обсяг трафіку (28,7%) і згенерованого доходу (40%) припадає на смартфони iPhone. Для планшетів iPad ці показники оцінюються в 10,6% і 12,7% відповідно.

Для порівняння – рекламний трафік з Android-пристроїв у IV кварталі склав близько 37,7%, а виручка – приблизно 31,7% від загального обсягу. Практично вся ця частка була згенерована за рахунок Android-смартфонів (35,8% і 20% відповідно).

Решта платформи істотно відстають від лідерів – так, частка BlackBerry в обсязі трафіку і виручці склала 2,11% і 1,35% відповідно, Symbian змогла випередити її по трафіку (4,21%), але не по виручці (0,84% ), а мобільні Windows-пристрою не домоглися позначки і в 0,5% за обома параметрами.

Обсяг мобільного рекламного трафіку в світі виріс в четвертому кварталі на 52%, йдеться в звіті Opera Mediaworks. На частку США припадає майже 49% рекламного трафіку і 70% доходу. Україна зайняла десяте місце в топ-20 країн світу по мобільному рекламному трафіку. Android лідирував за обсягом рекламного трафіку з мобільних пристроїв в країнах (47,6% проти 14,9% у iOS).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *