Apple ввела нові правила для додатків в App Store

Автор | 16 Серпня, 2013

Apple змінила правила для розробників додатків для мобільних пристроїв компанії (iPhone, iPad і iPod touch). Зокрема, в App Review Guidelines з'явилися нові пункти, пов'язані з COPPA – американським законом про захист особистої інформації дітей в Інтернеті.

У нових правилах для розробників були введені положення, що стосуються програм для дітей віком до 13 років. У таких програмах не повинно бути поведінкової реклами, а для внутрішньоігрових покупок тепер необхідний дозвіл батьків.

Крім того, дитячі програми в App Store повинні потрапляти до спеціальної категорії «Діти», яка розбита на три підкатегорії: до 5 років, від 6 до 8 та від 9 до 11.

24.1: Програми для дітей молодших 13 років повинні відповідати чинним правовим нормам.

24.2: Програми, призначені для дітей молодше 13 років, не можуть містити поведінкову рекламу (тобто рекламодавець не може пропонувати рекламу на основі дій користувача в самому додатку), а будь-яка контекстна реклама в додатках повинна враховувати вік дитини.

23.3: Застосування посилань у додатках, призначених для дітей віком до 13 років, має вимагати попереднього дозволу батьків.

23.4: Додатки в категорії «Діти» відносяться до однієї з підкатегорій: до 5 років, від 6 до 8 років і від 9 до 11 років.

Батькам нерідко доводиться оплачувати величезні рахунки своїх дітей, які витрачають гроші в умовно-безкоштовних іграх на iPhone і iPad. У 2011 році проти Apple був поданий позов, після того, як неповнолітні діти витратили кілька тисяч доларів з кредитної картки. Після тривалого судового розгляду, що триває з квітня 2011 року, Apple погодилася компенсувати витрати дітей.


Нету денег на оригинальный iPhone или вам не нужны всякие его функции, а интересует только форм-фактор? Не парьтесь и купите китайский iPhone 5 на сайте beconnect по доступной цене!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *