iOS – лідер по доходу від показів мобільної реклами

Автор | 26 Липня, 2013

Платформа мобільної реклами Opera Mediaworks опублікувала огляд ринку мобільної реклами за II квартал 2013 року. Згідно з даними аналітиків, iOS залишається лідером по доходу від показів реклами. Мобільна платформа Apple генерує 49,4% всього доходу порівняно з 28% у Android. 43,8% всіх показів мобільної реклами припадає на «яблучні» пристрої. Разом з тим, домінування гаджетів Samsung на ринку Android (58,5% всього ринку) загострює конкуренцію.

Категорія «Спорт» стала найбільш прибутковою у другому кварталі. Незважаючи на те, що частка цієї категорії в загальному доході від мобільної реклами невелика і складає 6,5%, у другому кварталі дохід видавців у цій категорії (MLB, ESPN і ін) склав 22,2%. Тим часом категорія «Музика, Відео та Медіа» знову отримала найвищу частку показів – 22,4%.

За даними компанії, три з кожних чотирьох доларів всіх мобільних транзакцій припадають на США. Трохи меншим, ніж 50% всіх рекламних запитів, також доводиться на американський ринок мобільної реклами. При цьому частка ринку США в загальносвітових доходи від мобільної реклами становить майже 75%. Росія займає шосте місце в світі за кількістю рекламних запитів і показів, поступаючись тільки США, Великобританії, Індонезії, Італії та Індії.

«Рік тому, коли ми випустили наш перший огляд State of Mobile Advertising, ми побачили безпрецедентне зростання інвестицій і ефективності кампаній мобільної реклами на всіх пристроях і в усіх регіонах. У той час як iOS і раніше утримує лідируючі позиції, ми спостерігаємо розвиток нових категорій, регіонів і технологій, – розповів Махи де Сілва, генеральний директор компанії Opera Mediaworks. – За минулий рік загальний обсяг показів мобільної реклами на нашій платформі виріс на 43%, і до кінця 2013 року зростання тільки прискориться ».

Огляд грунтується на даних платформи Opera Mediaworks, яка щомісяця забезпечує більше 60 млрд показів реклами на 13 000 мобільних сайтів і додатків з щомісячним охопленням більше 400 млн користувачів.Платформа мобільної реклами Opera Mediaworks опублікувала огляд ринку мобільної реклами за II квартал 2013 року. Згідно з даними аналітиків, iOS залишається лідером по доходу від показів реклами. Мобільна платформа Apple генерує 49,4% всього доходу порівняно з 28% у Android. 43,8% всіх показів мобільної реклами припадає на «яблучні» пристрої. Разом з тим, домінування гаджетів Samsung на ринку Android (58,5% всього ринку) загострює конкуренцію.

Категорія «Спорт» стала найбільш прибутковою у другому кварталі. Незважаючи на те, що частка цієї категорії в загальному доході від мобільної реклами невелика і складає 6,5%, у другому кварталі дохід видавців у цій категорії (MLB, ESPN і ін) склав 22,2%. Тим часом категорія «Музика, Відео та Медіа» знову отримала найвищу частку показів – 22,4%.

За даними компанії, три з кожних чотирьох доларів всіх мобільних транзакцій припадають на США. Трохи меншим, ніж 50% всіх рекламних запитів, також доводиться на американський ринок мобільної реклами. При цьому частка ринку США в загальносвітових доходи від мобільної реклами становить майже 75%. Росія займає шосте місце в світі за кількістю рекламних запитів і показів, поступаючись тільки США, Великобританії, Індонезії, Італії та Індії.

«Рік тому, коли ми випустили наш перший огляд State of Mobile Advertising, ми побачили безпрецедентне зростання інвестицій і ефективності кампаній мобільної реклами на всіх пристроях і в усіх регіонах. У той час як iOS і раніше утримує лідируючі позиції, ми спостерігаємо розвиток нових категорій, регіонів і технологій, – розповів Махи де Сілва, генеральний директор компанії Opera Mediaworks. – За минулий рік загальний обсяг показів мобільної реклами на нашій платформі виріс на 43%, і до кінця 2013 року зростання тільки прискориться ».

Огляд грунтується на даних платформи Opera Mediaworks, яка щомісяця забезпечує більше 60 млрд показів реклами на 13 000 мобільних сайтів і додатків з щомісячним охопленням більше 400 млн користувачів.

 


Дізнайтеся останні актуальні ціни на кабель на сайті segmentenergo.ru/prices.html

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *