Наприкінці минулого тижня розробники з невеликої фінської студії Colossal Order представили продовження популярного у вузьких колах симулятора під назвою Cities in Motion.
Cities in Motion II, як і її попередник не може претендувати на лаври «ААА» проекту. У першу чергу ця гра розрахована на людей, яким подобається неквапливий і вдумливий ігровий процес, а не швидкий фантастичний екшен, такий як primal carnage.
Перша частина Cities in Motion була своєрідною пробою пера. Тоді розробники пробували свої сили в новому жанрі. І, швидше за все, вони не сподівалися на таку популярність своєї гри. Але перший CIM сподобався дуже багатьом. Однак він володів кількома досить серйозними недоліками, деякі з яких зникли в сіквелі.
Як і в першій частині, вам потрібно буде будувати транспортну мережу, зв'язуючи між собою райони і доставляючи жителів передмість в бізнес центри. Для цього розробники пропонують використовувати кілька видів міського транспорту. Поки в Cities in Motion II доступні автобуси, трамваї, тролейбуси, метро та річкові трамвайчики.
Але на відміну від Cities in Motion у сіквелі з'явилося просунуте будівництво, моделювання життя міст і багатокористувацький режим. Що стосується першої відмінності, то тут розробники постаралися створити максимально комфортну систему побудови доріг, мостів та магістралей.
Також у Cities in Motion II ожили міста. Тепер у них працюють світлофори, включаються і вимикаються ліхтарі, а в деяких районах віртуальних міст навіть з'явилися виділені смуги для руху автобусів.
Підводячи підсумок, можу сказати, що гра стала ще красивішою, ще масштабніше й ще складніше. Так, саме складніше. Як і перша частина, Cities in Motion II не розрахована на тих, хто хоче всього і відразу. У цій грі вам доведеться запастися терпінням і приготуватися планувати, пробувати і експериментувати.
Cities in Motion II можна придбати в