76% доходів App Store – заслуга freemium-додатків

Автор | 11 Квітня, 2013

Ось і настала ера «безкоштовних» платних додатків, здатних обібрати кожного, хто буде гнатися за тим самим сиром у мишоловці. Але модель не просто працює, а приносить набагато більше прибутку, ніж всі платні програми разом.

Відповідно до досліджень компанії Distimo, загальна виручка від продажу програм в цьому році складе 25 мільярдів доларів. Природно, не обійшлося без вбудованих покупок: 76% всієї суми якраз заслуга freemium-моделі. Доходи від платних додатків набагато скромніше – всього лише 24% загальної суми. Варто відзначити, що частка внутрішньоігрових покупок стрімко набирає обертів, збільшившись на 23% з початку 2012 року.

 

Власне, ця система – зброя, за допомогою якого розробники борються за гаманці користувачів. Причому новим проектам на цій війні навряд чи світить вирватися в лідери. За словами експертів, з 250 провідних студій в App Store на частку новачків припадає лише 2%. У Google Play цей показник становить 3%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *