YouTube – новий конкурент iTunes?

Автор | 12 Березня, 2013

Мабуть, в сучасний час мало не кожен технологічний гігант вважає своїм обов'язком зробити справжню музичну революцію. Спочатку Amazon запустила AutoRip – додаток для прослуховування треків і зберігання їх в «хмарі», а розробкою власного сервісу iRadio, можливо, займається Apple. Днями про плани YouTube по створенню музичного сервісу стало відомо журналу Fortune.

Згідно з даними від анонімних джерел, популярний відеохостинг запустить два режими прослуховування музики: безкоштовний і по платній підписці. Швидше за все, в платній версії будуть відсутні рекламні банери та інші засоби для заробітку грошей в Інтернеті. Треба адже компанії якимсь чином окупати виплати авторам за використання їхніх музичних композицій.

Спочатку може здатися, що це буде те саме «iRadio» від Google , але видання уточнює відособленість двох сервісів один від одного. Радіо від найбільшого пошуковика буде функціонувати прямо в магазині додатків Google Play, а не на YouTube. Хоча реалізація в цих продуктів буде приблизно на одному і тому ж рівні.

Зрозуміло, YouTube вже зараз є не лише найвідомішим і зручним сервісом для перегляду відео, але і засобом для прослуховування музики. Керівництво відеохостингу не стягує плату за доступ до музичних файлів та кліпам, зате активно показує своїм користувачам рекламні ролики. Частина прибутку від продажів реклами компанія забирає собі, а решту віддає правовласникам.

Якщо на YouTube дійсно з'явиться щось подібне, популярність аудіозаписів в соціальній мережі «ВКонтакті» може опинитися під загрозою. Також це торкнеться майбутнього сервісу iRadio від Apple – правда, поки не можна навіть стверджувати, що в Купертіно насправді ведуть розробку щось подібного. З iTunes у YouTube конфліктів не виникне: призначення у цих продуктів і їх функціональне наповнення будуть зовсім різними.

Нагадаю, Google придбав YouTube в кінці 2006 року і зараз активно монетизує свою «дочку». Тому відеохостинг може розраховувати на відмінну підтримку з боку пошукача, в тому числі і матеріальну. Нещодавно Google вже уклав угоду з одним з найбільших музичних видавництв і обзавівся непоганий музичною базою для майбутнього сервісу.

Все ж поки незрозуміло, навіщо технологічні корпорації намагаються плодити існуючі продукти, адже вони і без них непогано справляються з музичної місією. Це, в першу чергу, Spotify і Pandora, сумарна аудиторія яких налічує кілька десятків мільйонів чоловік. Додаткове джерело прибутку? Можливо. А може компанії просто хочуть довести користувачам, що здатні надати більший вплив на музичну індустрію, ніж їх конкуренти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *