[Ігри] Cordy 2 – суміш раннера та Metroidvania

Автор | 16 Лютого, 2013

Створити якісний цікавий платформер – ціле мистецтво. Silvertree Media вже другий раз намагаються створити шедевр в жанрі зі змінним успіхом. Перед нами, нарешті, постав їх новий проект – Cordy 2. Так як в першу ітерацію я на жаль не грав, то буду писати огляд на другу частину пригод монітороголового без порівнянь.

 

Платформери, насправді бувають двох типів незалежно від графіки, інтерфейсу та інших мінливостей долі. Перші – на швидкісне проходження, або ж Runner'и – в них же входять і Shot'em'up і Beat'em'up. Вони не надають широких можливостей для дослідження світу. Другі ж – "Metroidvania" ставлять акцент на перегляд кожного куточка ігрової карти. Cordy 2 зробив компромісне рішення, надавши гравцеві рішення, як він буде проходити гру.

 

Для кожного з рівнів гри є три завдання, за виконання яких дають зірки, завдяки яким можна відкривати для проходження наступні локації. Швидкість, знаходження всіх схованок і власне те, що ти добрався до кінця – всі умови для отримання бонусів. З цього боку гра проявляє себе як найкраще. Cordy 2 буквально змушує перепроходити рівень, адже укластися в тимчасовій ліміт можна лише досліджуючи кожен куточок. Однак при повторному вивченні локацій можна визначити короткі шляхи, які послужать для відкриття зірки швидкості.

Однак потенціал гри розкривається не тільки в можливості експлорінгу. Геймплей так само не дає занудьгувати. Практично на кожному рівні головному героєві надають у користування яке-небудь цікавий пристрій. Будь-то молот, або джетпак, або магніт і багато чого ще. Однак при першій же невдалій зустрічі з ворогом, ваш союзник відлітає на точку збереження, яка може бути вже далеко. І тут проявляється другий нюанс – рівні спроектовані так, що їх можна цілком пройти і без зазначених девайсів, тобто локації нелінійні, нехай і мають один кінець.

 

Незважаючи на величезну кількість плюсів, багатошаровість локацій, при тривалому проходженні здається, що розробники не повністю розкрили можливий потенціал гри. Нудні битви з босами, мала різноманітність суперників дуже засмучують. Спеціальні пристрої на жаль мають лише одноне коло використання.

 

 

Графічний дизайн гри приємний для ока, особливо в динаміці, де він нагадує Sonic в Casino City де проскакувала тема пінболла. Казковість і барвистість локацій дозволяє пробачити грі і квадратну воду і настільки ж малополігональне оточення, яке добре приховують ефекти частинок. Враховуючи що у нас 2.5D платформер, розробники не забули використовувати почуття гумору, створюючи оточення не тільки з спіралей і квадратів, але і драконів, машин та інших фігур.

Вердикт
Відмінний платформер, який вирішив вибрати компроміс між безперервною дією і дослідженням карти, здатний викликати інтерес у гуру жанру. У той же час присутнє почуття вторинності і недостатньої реалізації багатьох геймплейний елементів.

Завантажити Cordy 2 для iPhone, iPad (Безкоштовно)

 


Якщо не маєте вдома телевізора – не проблема, online tv можна дивитися прямо з комп’ютера, причому навіть у HD якості та в будь-якому куточку світу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *