
У більшості випадків проблеми можна вирішити за допомогою оновлення оренди HDCP або зміни параметра MTU. Якщо обидва способи не принесли бажаного результату, то спробуйте видалити всі plist-файли, які відносяться до налаштувань Wi-Fi в OS X:
Перш за все, слід згадати пароль від Wi-Fi з'єднання, тому він стане в нагоді для повторного підключення.
• Викличте меню Wi-Fi і вимкніть Wi-Fi.

• Через будь-яке вікно в Finder натисніть Command + Shift + G, щоб викликати опцію «Перейти до папки». Введіть наступне:
/Library/Preferences/SystemConfiguration/

• Знайдіть наступні файли і скопіюйте їх на робочий стіл, потім видаліть їх із системної папки:
com.apple.airport.preferences.plist
com.apple.network.identification.plist
NetworkInterfaces.plist
preferences.plist

• Очистіть Кошики і перезавантажте ваш Mac
• Викличте меню Wi-Fi ще раз і виконайте підключення до вашої звичної мережі.
Дані дії можуть допомогти в тому випадку, якщо проблеми з Wi-Fi на Mac почалися після переходу на нову версію OS X, або після системного оновлення.
У разі якщо нічого не допомагає, можливо, причина в неправильному налаштуванні роутера. Спробуйте, наприклад, змінити канал в налаштуваннях Wi-Fi на роутері і т.д.