Чому логотип Apple раніше був перевернутим?

Автор | 23 Травня, 2012
Ретро-моделі лептопів від Apple, зокрема, Powerbook, IBOOK та інші, які водилися років так 10-15 тому, відрізняються від поточних ноутбуків не тільки специфікаціями. Спостережні фанати Apple, напевно помітили, що в старих моделях ноутбуків відомий логотип у вигляді надкушеною яблучка перевернутий вниз хвостиком.

Колишній співробітник Apple, Джо Морено (Joe Moreno) У своєму блозі прочинив завісу таємниці і роз'яснив, у чому сіль цієї особливості. Усередині компанії існує локальна система зв'язку «ми можемо говорити?», В якій будь-який працівник може підняти питання, яке його цікавить. Запитавши, чому логотип компанії Apple на старих ноутбуках від виробника був повернутий догори дригом, Морено отримав таку відповідь.
 
 
Виявляється, обговорюючи і вивчаючи це питання, дизайнери і сам Стів Джобс (Steve Jobs) в ті часи прийшли до наступного висновку. У першу чергу користувач звертає увагу на логотип на кришці закритого лептопа. Відповідно він намагається відкрити кришку саме з того боку, з якою він бачить яблучко вгору хвостиком по відношенню до себе. Отже, коли кришка ноутбука відкрита, то яблуко демонструється навколишнім в перевернутому вигляді. Тобто, маючи в своєму розпорядженні лого на кришках своїх ноутбуків, Apple відштовхувалася саме від того, як хочуть бачити портативні комп'ютери самі користувачі, а не оточуючі їх люди.
 
З часом стало ясно, що так розташовувати фірмовий знак не дуже доцільно. Адже коли людина користується ноутбуком, він не бачить зображення на кришці, яблучко бачуть інші. Такій серйозній компанії як Apple, не належно було демонструвати логотип на своїх продуктах в перевернутому вигляді. Було вирішено розміщувати його так, щоб з боку яблуко було видно в адекватному стані, а не вверх ногами. Стів підтримав цю ідею. (До того ж лептопи з саме таким оформленням лого легше просувати в прихованій рекламі -. В кіно, зокрема)
 
 
Тепер, якщо користувач і хоче відкрити кришку комп'ютера, дивлячись на яблучко з правильної перспективи, то він тут же додумається і переверне пристрій, тому це не проблема. Проблемою якраз було те, що відкритий ноутбук поставав на загальний огляд з дивною емблемою – перевернутим яблуком. На щастя, це питання вже давно вирішене дизайнерами та керівниками компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *