Як Apple тестує упаковки своїх продуктів

Автор | Січень 24, 2012
Не секрет, що Apple приділяла багато уваги деталям, в результаті ​​чого на світ з'являлися практично ідеальні витвори. Привабливі подробиці внутрішнього устрою компанії відкриває нам книга Адама Лашінскі «Inside Apple», яка буде представлена ​​вже завтра. Сьогодні нам в руки попався уривок з книги, що проливає світло на підходи Apple до упаковки продукції для роздрібної реалізації.

 
За словами Лашінскі, у Apple є спеціальна таємна кімната, в якій дизайнери упаковки переглядають сотні практично однакових варіантів, щоб вибрати один єдиний правильний:
 
«Один за іншим дизайнери створюють і тестують незліченну кількість стрілок, квітів і стрічок для однієї маленької вкладки, яка вказує покупцю на стікер, наклеєний на прозору коробку плеєра iPod. Виглядає так, ніби дизайнер одержимий цією ідеєю».
 
У 2006 році любов Apple до дрібниць змусила дизайнерів упаковки з компанії Microsoft створити гумористичний відеоролик, який демонструє, як би виглядала коробка iPod у виконанні Microsoft.
 
Божевільна пристрасть Apple з увагою ставитися до деталей є відображенням поглядів самого Стіва Джобса. Як відомо, Джобс і Джонатан Айв не шкодували свого часу на пошуки ідеальної упаковки для продукції Apple.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *