iAd переживає не найкращі часи

Автор | 13 Грудня, 2011

Сувора реальність така: за межами «спотвореної реальності» далеко не кожна ініціатива Apple, зустрічається потенційними клієнтами з схвальним улюлюканням. Що ми, що самі купертіновці порядком звикли до натхненно-захопленої атмосфері навколо кожного з продуктів цієї компанії. Тому будь-яка, навіть сама незначна проблема в «ідеальних» творіннях компанії Apple сприймається як щось надзвичайне і мало не предваряющее повний спад, хаос і руйнування «колись великої імперії». Причому більше всього в цій ситуації винні самі яблучники. Понад міру увірувавши в свою силу і репутацію, Apple явно провалила власний проект рекламного бізнесу під назвою iAd.

 
 
Жодний рекламний майданчик не має ніякого сенсу і ніякого майбутнього, якщо в ній не буде … реклами. Вражаюче, але це найпростіше правило купертіновці усвідомили лише на практиці, спостерігаючи за тим, як потенційні клієнти розвертаються на 180 градусів і йдуть до Google. Причини банальні. Мільйон доларів – невеликий бюджет для потужної рекламної кампанії на Заході. Саме стільки грошей вимагала Яблуко від всіх потенційних замовників на зорі народження платформи iAd. Реклама на iOS, за задумом Джобса, повинна була стати елітною, технологічною і максимально креативною. Але туманна перспектива ще не обкатано] системи, складності роботи з узурпаторами-цензорами Apple не вразили замовників. Навіщо винаходити велосипед золотий, вкладаючи гроші невідомо куди, якщо поруч є такий доступний і цілком собі ефективний AdMob?
 
 
Очевидність відповіді на це риторичне питання знову змушує компанії Apple змінити умови розміщення реклами через майданчик iAd. Мінімальна вартість «входу» на платформу була знижена з 500 тисяч доларів до 400 тисяч, а для деяких клієнтів – до 300 тисяч доларів. Виплата на користь Apple, за одну тисячу показів була зафіксована на рівні десяти доларів, а кожне пряме натискання на банер iAd буде спустошувати кишені рекламодавців на два долари. Черговий крок у бік пом'якшення умов говорить про великі проблеми з привабливістю цієї рекламної платформи. Wall Street Journal і кілька інших західних видань не виключили, що перед нами вимальовуються перші ознаки швидкої смерті iAd. І, як не сумно, виною тому стала банальна людська жадібність. Що не кажи, але рекламний «млинець» Apple точно вийшов грудкою.

via http://www.macdac.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *