4 секрети успіху Apple

Автор | Листопад 21, 2011

Грег Джосвік – віце-президент Apple по глобальному маркетингу iOS продуктів є важливою персоною всередині корпорації. Він був присутній на останніх заходах Apple, присвячених iPhone і iOS продуктам в цілому. На минулій конференції у Великобританії «Silicon Valley comes to Cambridge» Грег поділився своїми думками про чотири ключових моменти, які привели до успіху Apple. Як цитує Wall Street Journal, Джосвік вважає секретами успіху Apple концентрацію, простоту, сміливість і вміння бути кращими.

Говорячи про концентрацію, Джосвік пояснив, що Apple ніколи не приймали рішень, властивих для багатьох інших компаній. Apple завжди були розумні у виборі і інвестиціях.

Ми робимо мало речей. Ми маємо дохід в $ 100 мільярдів з дуже маленькою кількістю продуктів. Якщо ви одночасно займаєтесь великою кількістю речей, то жодна з них у підсумку не вийде хорошою.

Компанія думає про простоту продукту врозріз з типовим уявленням про цей фактор. У той час, як багато компаній борються з фрагментацією заліза та програмного забезпечення у своїх продуктах, Apple концентрується на всьому процесі розробки та створення. Переваги спільної розробки комплектуючих і програмного забезпечення дозволяють Apple домогтися такого рівня простоти, який недосяжний для багатьох інших компаній.

Коли ви починаєте щось створювати, то дуже скоро цей процес стає дуже складним. Саме в цей момент багато хто просто зупиняються. Але якщо ви дійсно знаєте свій продукт і супутні проблеми, то ви можете перетворити складне в просте.

Слоган Apple «Think Different» є відмінним прикладом третього ключа до успіху – сміливості.

Завдяки сміливості в бізнесі приймається багато рішень. Не варто чіплятися за ідеї минулого, навіть якщо вони принесли вам успіх. Ви не повинні створювати який-небудь продукт просто тому, що в інших він є.

Нарешті, останній четвертий ключ до успіху – це вміння бути і залишатися найкращими.

Якщо ви не можете бути кращими в будь-якому сегменті ринку, не входите в цей ринок взагалі. В Apple, якщо ми не можемо бути в чомусь кращими, то нам це не цікаво.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *