Мобільний браузер Google обігнав за популярністю Opera Mini

Автор | Листопад 7, 2011

Мобільний браузер Google, який передвстановлюють на пристрої з ОС Android, обігнав браузер Opera Mini за популярністю на ринку. Про це повідомляється в жовтневому звіті аналітичної компанії Net Applications.

Частка браузера Google на ринку склала 18,7 відсотка, а частка Opera Mini – 13,1 відсотка. Вони зайняли другу і третю сходинку рейтингу мобільних браузерів відповідно. На першому місці з великим відривом знаходиться мобільний браузер Safari, що застосовується у смартфонах iPhone , планшетах iPad і плеєрах IPod Touch. На нього довелося 62,2 відсотки ринку.

Нагадаємо, що у вересні, за даними Net Applications, браузер Google займав 16,3 відсотка ринку, а Opera Mini – 18,9 відсотка.

Аналітики CNET News пов'язують падіння частки Opera Mini зі зростанням популярності смартфонів і планшетів. У браузері Opera Mini, розробленому норвезькою компанією Opera Software, застосовується технологія стиснення трафіку, і він часто використовується на "звичайних" мобільних телефонах.

Серед "комп'ютерних" браузерів, як і раніше лідирує Internet Explorer – на його частку в жовтні довелося 52,6 відсотки ринку, але його популярність падає. Друге місце займає Firefox з 22,5 відсотками. На третій і четвертій позиціях знаходяться Chrome і Safari – їх частка становить 17,6 відсотка і 5,4 відсотка відповідно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *