iPhone 4 – покритикуємо!?

Автор | 22 Квітня, 2011

 

Ажіотаж навколо продукції Apple є зайвим підтвердженням того, що грамотний маркетинг є ключовим фактором успіху в умовах сучасного ринку. Яких-небудь пару років тому Apple навіть не числився серед виробників стильних мобільних телефонів, а результат роботи маркетологів і рекламістів на обличчя – продукція «яблука» у всіх на слуху. Та ще зараз Apple порадував своїх фанів майбутнім світовим хітом продажів – абсолютно оновленим iPhone 4G .
 
 
Ні, звичайно ж, розробники постаралися зберегти стару концепцію, щоб модель була впізнанна і старими прихильниками, але і тюнінг новими деталями надав новинці сучасний елегантний вигляд. Наприклад, екстер'єр телефону так і залишився строгим і стильним, але на зміну плавним контурам корпусу прийшли прямі лінії, які, може, і додадуть моделі незграбний вигляд, але не завадять iPhone 4G знайти нових прихильників. Адже планується, що iPhone 4G стане на ринку мобільних телефонів найшвидшим смартфоном, цьому сприяють все нові параметри, а саме: такий же чудовий процесор, як у Samsung Wave, трехосевой гіроскоп (саме гіроскоп, не акселерометр!), Унікально висока роздільна здатність екрану і т.д. До того ж Apple у новій пропонує запис відео в HD, а це величезний прогрес.
 
Об'єм вбудованої пам'яті дозволяє забути про карти пам'яті, але Java і Flash, на жаль, відсутні. Це свідчить про те, що багато мінусів попередньої моделі не були враховані розробниками при створенні iPhone 4G. Та й навіщо враховувати всі мінуси, якщо потрібно буде ще робити iPhone 5, 6 і т.д. Ціна на новинку на старті продажів як завжди захмарна, «яблучний» телефон коштує як хороший ноутбук. Невідомо на що розраховує компанія, якщо врахувати гідну конкуренцію за ціною і якістю – наприклад, Samsung хвилі набагато могутніше в технічному плані, а коштує набагато дешевше. Але, як вже говорилося спочатку, головне – це правильна реклама, грамотний маркетинг і спокуса споживачів 5-мегапіксельною камерою, світлодіодним спалахом, величезною кількістю пам'яті та іншим тюнінгом.
 
Але, звичайно ж, в будь-якому випадку Apple не заслуговує занадто суворої критики, оскільки пропонована новинка iPhone 4G і справді непогана, а її творці – аси складу рекламного. Напевно, споживачеві знадобиться час, щоб по достоїнству оцінити старання виробника, оскільки, незважаючи на великий ажіотаж навколо анонсування телефону, за перші дні продажів вдалося реалізувати лише четверту частину від запланованої кількості.
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *