Глава зі зв'язків з громадськістю британської філії Nintendo Роберт Сондерс (Robert Saunders) і Нік Гранж (Nick Grange), PR-директор європейського підрозділу Activision, змінили свої місця роботи і синхронно перейшли в компанію Apple.
Роберт Сондерс займеться маркетинговими дослідженнями, пов'язаними з додатками для мобільних пристроїв iPad, iPod і iPhone. Він провів в японській компанії сім років і брав активну участь, зокрема, у запуску консолей Wii і DS.
Нік Гренджі працював в Electronic Arts, Microsoft і Activision – в Apple він буде відповідати за iPad, зокрема за його апаратні можливості і функції.
Нагадаємо, що за минулий рік популярність ігор на смартфонах виросла до 43,8%, у той час як інтерес до "традиційних" ігровим пристроїв, на кшталт приставок Nintendo DS або Sony PSP, знизився на 13%, наводить дані аналітиків сайт AppleInsider.