Як надкушене яблуко стало логотипом Apple

Автор | Березень 17, 2011

Про те, як з'явився логотип Apple у вигляді яблука давно ходить безліч легенд. І якщо перша легенда, яка приходить вам на думку – що впало комусь на голову яблуко, поспішаємо нагадати, що під тим деревом сидів Ньютон, а не Стів Джобс. До того ж, ця легенда послужила сюжетом першому логотипу Apple, а сьогодні ми хочемо поговорити про другий і найвідоміший – надкушене яблуко.

Подейкують, що надкус символізує знання, а сам логотип присвячений видатному математику Алану Тюрингу, який вчинив самогубство, відкусивши шматок отруєного ціанідом яблука.

Ось що пишуть у статті Daily Mail про Тюринген:

.. За два тижні до дня свого народження, 42-го за рахунком, геній з м'яким голосом покінчив з життям, відкусивши шматок отруєного ціанідом яблука.

Деякі вважають, що його безглузда смерть увічнена в логотипі Apple – настільки значним був внесок Тьюринга у створення комп'ютерів.

Роб Янів (Rob Janoff), творець знаменитого логотипу Apple

 

Але от як все було насправді. Роб Янів не замислювався про це, коли створював логотип, про що він сказав в інтерв'ю:

Я купив кілька яблук, поклав їх у кошик і тиждень, або близько того, малював, намагаючись спростити форму. Надкус потрібен був для масштабу і щоб передати природне для людей дію. Те, що слово "byte" (співзвучне з англійським "укус" – "кусати", або "надкус") є ще і комп'ютерним терміном – вдалий збіг, і ніякого символізму на кшталт "скуштувати від фрукта пізнання" в логотипі немає!

[via]

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *