Користувачі iPhone багатші за андроідоводів

Автор | 15 Лютого, 2011

Одна з найбільших бірж мобільної реклами Mobclix опублікувала січневу статистику по доходах, отриманим завдяки рекламі в мобільних додатках. На наведеному графіку видно, що користувачі iPhone приносять в скарбнички розробників набагато більш вагомі суми, ніж користувачі Android. У процесі дослідження розглядалися лише ті додатки, кількість завантажень яких перевищує 500 тисяч, або мають більше 75 тисяч активних користувачів щодня. Всі ці програми є безкоштовними і не менше двох тижнів знаходилися в 'Top 10' .

Цікавим спостереженням стало те, що реклама в різних утилітах приносить більший дохід, ніж ця ж реклама в іграх і розважальних додатках. Нічого дивного в цьому немає, адже коли я граю в гру, мені зовсім не посміхається перспектива побачити рекламний банер, що займає половину екрану як раз в той момент, коли мене тримає в облозі черговий натовп мутантів / зомбі / офіціантів. І пару раз програвши через докучливою рекламної мішури, я піду в AppStore і куплю гру, позбавлену такої вади. Гроші отримає інший розробник, а недбайливий рекламодавець залишиться біля розбитого корита і задумається над тим, як зупинити відтік аудиторії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *