Рекламна мережа iAd «буксує» з початку року

Автор | 14 Лютого, 2011

ККомпанії Apple не звикати виходити на зовсім нові для себе ринки. У успіх першого iPhone майже ніхто не вірив. Не вірили в нього ще цілий рік по тому початку продажу в США, і не в останню чергу завдяки самим власникам гаджета заслін маркетологів конкурентів нарешті почав руйнуватися. Анонс рекламної мережі iAd викликав приблизно таку ж реакцію: навіщо Apple воно треба, якщо на ринку є успішний AdMob від Google? Це ж питання під кінець року спроектували на себе самі замовники. Наслідки очевидні .
 
Кілька чільних фігур в індустрії реклами на умовах анонімності повідомили про те, що справи в iAd йдуть зовсім не так добре, як хотілося б. Прикладом спадаючого інтересу до платформи є падіння швидкості заповнюваності ротаційної банерної бази: під кінець 2010 року вона становила 18 відсотків, а до сьогоднішнього дня коливається десь в районі 6%. З одного боку, вимальовується цілком нормальна картина для загальної продуктивності індустрії в перші місяці нового року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *