Іронічна реклама Motorola XOOM

Автор | 7 Лютого, 2011

 

Виробники люблять і в якійсь мірі зобов'язані підігрівати інтерес громадськості до продукту до і після його виходу, щоб забезпечити хороші продажі і впізнаваність пристрою. Для знайомства споживачів зі своїм першим серійним планшетом, Motorola створила ролик, що обіграє популярність продуктів Apple і найвідомішу телевізійну рекламу компанії, випущену в 1984 році. 
 
Повну версію рекламного ролика Motorola XOOM показали по американському ТБ сьогодні. У світлі останніх новин склалася вкрай іронічна ситуація. 

 
Отже, по черзі. Спочатку – реклама:
 

Планшет від Motorola покликаний «зробити світ кращим ». Складно не погодитися, якщо пристрій буде допомагати користувачам знайомитися з симпатичними дівчатами. Думка очевидна: користувачам Apple потрібно звільнити вуха від айподов і поглянути на світ ширше, ніж їх привчила купертіновская компанія. Загалом, даєш кожному по XOOM, мир, дружба, свобода, жуйка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *