[Ігри] Огляд Painkiller Purgatory


Категорія: 

Обзор Painkiller Purgatory для iPhone/iPod Touch iphone

 

У колекції самого невідповідного для цієї платформи жанру ігор, з'явилася нова гра, а саме FPS Painkiller Чистилище студії від Chillingo. Сюжет досить «складний і інтригуючий», відразу видно, що писався кращими голлівудськими сценаристами і явно не один день.
 
Загалом, вас «викликав» у свою халупу, що змахуює на храм, черговий великий демон, він хоче вас вбити і забрати, хто б міг подумати, вашу душу! Але, щоб до нього дійти треба стати доблесним лицарем і перебити легіон демона, багато і довго битися з керуванням, мужньо пройти через багато баги і гальма. Та й правильно, навіщо шутеру сюжет? Тим більше старатися для мобільної гри не обов'язково, можна просто пообіцяти ріки крові, м'ясорубку, суперсучасну графіку та інше лушпиння, яке можна прочитати на будь-який коробочці від відеоігри в магазині.
 
Движок RIPP3D, на якому і працює Painkiller, сильно змахує за якістю картинки на Quake - все таке велике і квадратне. Версія гри 1,0 просто відмовлялася працювати нормально, по багато, раз вилітала під час гри і під час завантаження, а часом і просто не запускалася на моєму IPod Touch 2G. З версією 1,1 гра стала помітно менше вилітати, але не перестала пригальмовувати у відповідальні моменти.
Обзор Painkiller Purgatory для iPhone/iPod Touch iphone
Геймплей гри простий: забігаємо в кімнату, розстрілюємо всіх монстрів, чекаємо поки на тих же самих місцях, де стояли убиті нами монстри з'являться нові, вбиваємо і їх теж, потім з'являється червоний туман, що як би натякає нам, куди потрібно йти, потім біжимо в сусіднє приміщення, яке один в один схоже на попереднє і влаштовуємо теж саме там. По дорозі можна зібрати патрони і душі убитих монстрів, останні є не лише предметом гордості, але і аптечками.
 
Перенасичена гра і багами різними. Іноді їх кількість на квадратний метр змушує сумніватися в адекватності продукту. Складається відчуття, що грі потрібно було б побути на доопрацюванні місяць, ато і більше, а перед нами постав просто сирий білд, який  випадково потрапив в мережу. Кривизна рук творців Angry Birds часом просто вражає уяву - монстри ходять крізь двері, зникають в текстурах, ігнорують вашу присутність, атакують крізь сусідню кімнату, куди вхід поки закритий.
 
Чотири рівня складності відрізняються один від одного наявністю «великих особин». Тобто вам, наприклад, на середньому рівні складності будуть частіше потрапляти величезні живучі зомбі (на заміну слабеньким побратимам), ніж у легкому рівні складності. На самому високому рівні складності Insane велетні будуть зустрічатися на кожному кроці.
 
Обзор Painkiller Purgatory для iPhone/iPod Touch iphone
Різновид монстрів цілком пізнавана тим, хто хоч раз запускав Painkiller. У грі два види зомбі: товстун з Doom, кидаються синім згустком енергії і худі мертвяки, кидаються м'ясом, також є в наявності броньовані пекельні пси, летючі миші, які літають привиди, жрець з косою, величезний бос, та й власне все.
 
У грі всього два види зброї. Так, так! Ви не помилилися, в новому Painkiller всього два види стовбурів, що доставляє. У вас в наявності буде зброя з променем, він же циркулярна пила, знайома вам аж по першій частині гри. Другий ствол вам теж знайомий - ракетниця, вона ж кулемет (!!!). Кулемет спробувати не вдалося - гра вилітає, варто тільки натиснути на кнопку альтернативної стрільби. Благо дається він тільки в кінці, як раз коли ви опиняєтеся в круглій кімнаті з величезною демонякою.
Обзор Painkiller Purgatory для iPhone/iPod Touch iphone
Патрони валяються на кожному кроці, всупереч моїм очікуванням. На легкому рівні складності нестачі в них не буде точно. Але на складності вище середньої доведеться економити.
 
Ось єдине, що порадувало в грі, так це музика. Легкі піснеспіви хору в меню і під час гри, забійний рок в титрах. Що ще потрібно для щастя? Я б порадив вам включити що-небудь з Nu Metal під час битви з босом і вимкнути до чортів звуки гри. Так як смужка здоров'я у боса довжелезна, а волає він після кожного вашого потрапляння. 
Все в грі виконано в повному 3D, без всякого псевдо. Хоч в одному не збрехали. Щоправда, моделі текстур, анімація залишають бажати кращого, а FPS  просідають при стовпотворінні монстрів та переходу з кімнати в кімнату додаються. 

Мультиплеєра в грі немає, зате є Crystal, де ви можете помірятися ачівкамі з іншими гравцями. Не корисна, на мій погляд, функція в епоху бездротового з'єднання.

Підсумок: Забавна саморобка на тему Painkiller, яку довірили творцям «Злих пташок» і «Хижаків». Було б здорово побачити щось подібне до CoD: WaW - Зомбі, де прийнятне управління, симпатична розчлененка монстрів, якісні моделі зомбі і хороша швидкість гри не можуть не радувати. З Painkiller вийшов би чудовий мультіплеерний шутер з режимами типу «виживання» або «знищення». Занадто багато недоробок, надто коротко. Дуже шкода, але на повноцінну гру це не тягне. Найдивніше, що в титрах стоїть People Can Fly Russian Studio. Гублюся в здогадах, що б це могло означати?

Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.