Apple стане найбільшим замовником Samsung


Категорія: 

Wall Street Journal повідомляє, що Apple незабаром стане найбільшим клієнтом Samsung, уклавши з компанією договір на постачання комплектуючих на суму в 7,8 мільярдів доларів. 

 

Джерела в Korea Economic Daily стверждают, що Apple збирається закупити LCD-панелі, мобільні процесори та флеш-пам'ять типу NAND.

Те, що Apple так тісно співпрацює з творцями Galaxy Tab, першого конкурента iPad, може здатися дивним. Але взагалі-то це досить мудре рішення. Якщо угода відбудеться, то іншим конкурентам Apple доведеться жити складніше, а компанія продовжить вдалу та вигідну співпрацю зі своїм постачальником.

Samsung давно поставляє флеш-пам'ять для пристроїв Apple, саме їх чіпи вбудовані в iPod, iPhone і iPad. Дисплеї для iPad теж виробляє Samsung на пару з LG. Останнім часом ходять чутки, що Apple може замовити в Samsung дисплеї Super PLS, які за якістю перевершують ті, що зараз використовуються в iPad.

Уклавши угоду з Samsung, Apple зможе обійти конкурентів (і Samsung в тому числі) за ціною пристрою. Apple часто практикує великі оптові замовлення, щоб створити штучний дефіцит цих комплектуючих у свого постачальника, тоді конкурентам складніше знайти потрібні деталі і дорожче купити, оскільки замовлення на менші партії в перерахунку обходяться дорожче.

І все ж певний ризик при партнерстві з конкурентом у Apple є, але компанія намагається його мінімізувати. Частина замовлення вона зазвичай робить за пару місяців до запуску продукту, економлячи тим самим на вартості зберігання запчастин. Мало того, така стратегія не дає Samsung можливості добре продумати відповідь продукт і вчасно випустити його на ринок. До того часу, коли Tab з'явився на ринку, iPad вже міцно на ньому влаштувався.

Роблячи великий оптовий замовлення, Apple змушує постачальника гнатися за миттєвою прибутком, а це в кінцевому рахунку не дає йому сконцентруватися на випуску продукту-конкурента. Щоб виконати замовлення Apple, Samsung доведеться відкласти роботу над власним пристроєм: продаж комплектуючих - це вірний дохід, тоді як виробництво та продаж цілого устрою пов'язані з великими ризиками. Так, за кожен проданий iPad Apple отримує більше прибутку, ніж Samsung за кожен проданий для нього дисплей. Але, з об'єктивної точки зору, левова частка ризику лежить на Apple, і більш слабким брендам це вигідно.

Якість і віддані користувачі роблять становище Apple на ринку винятковим. iPad 2 чекає успіх майже зі стовідсотковою ймовірністю, чого не скажеш про інші планшетника. І поки такий стан речей не зміниться, робити масштабні замовлення у великих конкурентів Apple дуже вигідно, як би парадоксально це не звучало.

Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.