Apple запропонує платне просування додатків в App Store


19/04/2016 - 16:45
Категорія: 

У Apple є «секретна команда», яка розглядає можливі зміни в App Store, повідомляє Bloomberg з посиланням на неназвані джерела. Серед іншого, експерти розмірковують над модифікацією результатів пошуку в магазині додатків. Ідея полягає в наступному: розробники зможуть платити за те, щоб їх продукти відображалися вгорі пошукової видачі.

Така зміна істотно вплине на результати пошуку в App Store. Наприклад, за окрему плату у творця навігаційних карт з'явиться можливість размесить свій продукт в пошуковій видачі по запиту «карти» вище популярних Google Maps і Waze. Такий крок вигідний не тільки для розробників, але і для Apple, у якій з'явиться нове джерело доходу.

За даними інтернет видання Bloomberg, над нововведеннями працює близько ста чоловік, в тому числі інженери рекламного сервісу iAd. Керівником проекту призначений глава iAd Тодд Терези.

Крім платній пошукової видачі, команда розробляє способи поліпшення браузинга для користувачів. Схоже, ініціатива була запущена недавно, і поки невідомо, чи будуть вищезгадані зміни втілені в життя. За своїм звичаєм, Apple не коментує дану інформацію.

Купертіновці вже кілька років працюють над тим, щоб зробити пошук в магазині додатків App Store простіше і зручніше для користувачів (в даний час в магазині налічується близько 1го мільйона найменувань додатків). Ще у недалекому 2012 році Apple придбала пошуковий стартап Stomp, а в минулому році провела реструктуризацію в управлінні, передавши керівництво App Store старшому віце-президенту по маркетингу Філу Шиллеру. Нагадаємо, до цього магазин додатків перебував під керівництвом старшого віце-президента з програмного забезпечення Едді Кью. Примітно також, що в січні нинішнього 2016 року Apple пообіцяла запропонувати нові вакансії співробітникам мережі iAd App Network, яка буде закрита 30 червня 2016 року.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.