Стало відомо наскільки App Store прибутковіший Google Play за підсумками 2015


29/01/2016 - 08:00
Категорія: 

Незважаючи на зростання числа завантажень з Google Play, якому сприяє просування Google на ринку додатків, App Store раніше приносить більше грошей. За даними аналітичної компанії App Annie, в 2015 році користувачі завантажили з Google Play в два рази більше програм, ніж з App Store, проте це мало позначилося на доходах.

Торік Apple заробила на додатках на 75% більше в порівнянні з конкурентом, тим самим ще більше збільшивши розрив у показниках (в 2014 році різниця становила 70%).

«У той час як ОС Android завойовує ринок США, прибуток від неї продовжує відставати. Google слід модернізувати стратегію для підвищення доходів своїх розробників », - говориться у звіті App Annie.

Надана аналітиками інформація грунтується на даних про додатки, що відслідковуються інструментами App Annie. Це означає, що кількість стічних (Keynote, Garage Band, iTunes U і Apple Music) і вбудованих (Карти, News і Wallet) програм не враховується.

«App Annie використовується в більш 1 млн додатків для визначення продуктивності, і зараз налічує понад 500 тис. Зареєстрованих учасників, у тому числі 94 з 100 топових видавців», - повідомляється у звіті.

Визначити різницю в загальній кількості використовуваних програм між двома платформами дуже складно. Тим не менш, судячи з наданих аналітиками даними, що відслідковують рекламодавцями платні iOS-додатки приносять своїм розробникам більший дохід, ніж Android. Незважаючи на політику Google по монетизації безкоштовних програм за рахунок реклами, дохід від них все одно невеликий.

У топ-10 найпопулярніших стрімінгових сервісів аналітики App Annie не включили Apple Music, що нараховує понад 11 млн передплатників. Та ж історія з YouTube - сервіс посів третє місце в списку найчастіше завантажуваних додатків для iOS, однак не увійшов до десятки популярних Android-програм, оскільки присутній в ОС за замовчуванням.

Домінуючим чинником у розвитку обох платформ стали ігри для мобільних пристроїв, на їх частку припадає 75% усієї виручки в App Store і практично 90% доходу Google Play. Геймерське середовище зазнає бурхливі зміни - термін життя нових проектів знизився з 50 тижнів до трохи більше 4 місяців, додатки-хіти перестали концентрувати левову частку доходів і шанси невеликих студій вийти на ринок зі своїми новинками істотно виросли. Найбільш красномовним виявилася реакція користувачів Піднебесної, де в 2015-му році 95% доходу в iOS забезпечили саме завзяті гравці, які гідно оцінили переваги просторих дисплеїв моделей iPhone 6 і 6s.

Серед неігрових додатків лідерство, як по інтенсивності експлуатації, так і щодо зростання прибутковості, утримують сервіси замовлення таксі, портали знайомств і служби потокового мовлення музики. Останні, якщо говорити про провідних гравцях галузі, домоглися 2,2-кратного збільшення прибутку порівняно з минулим роком, попереду всіх незмінний Spotify. Однак їм на п'яти вже наступають аналогічні сервіси, що спеціалізуються на потоковій трансляції відео, тоді як з флангу заходять додатки для мобільної комерції. Тріумфальний старт в період святкових розпродажів в кінці року настільки вразив торгові платформи, що деякі і зовсім відмовилися від старомодних сайтів і онлайн-магазинів на користь додатків для iOS і Android.

Аналітики App Annie відзначають цікаву тенденцію - країни, що розвиваються відбирають у держав першого світу функцію драйверів розвитку що App Store, що Google Play. Той же Китай нині займає третє місце по прибутковості додатків для iOS, коефіцієнт приросту на цьому напрямку з 2014-го по 2015-ий роки досяг 2,0. А у США - лише 1,2 і це рівень сусідньої Мексики, тоді як лідером рейтингу є В'єтнам з його 1,6, далі у списку Індія (1,5), Єгипет (1,4), Туреччина та Аргентина (по 1, 3). При цьому не будемо забувати, що йдеться про регіони, де фінансова система далеко не так розвинена, як в Америці чи Європі, а значить і традиційні методи монетизації софта не мають перспектив. Фахівці вважають, що розробникам доведеться вишукати нові способи, зробити ставку на різноманітність, інноваційний характер і практичну користь додатків для умов в тих чи інших куточках світу.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.