Американські діти люблять iPad більше, ніж YouTube, Disney і шоколадне печиво


30/04/2016 - 12:00
Категорія: 

Збирати і аналізувати думку самих юних споживачів в США про різні бренди вирішили в фірмі Smarty Pants, причому ще кілька років тому. Своєрідний рейтинг під назвою «Young Love» складається щорічно, всього в ньому згадується 255 відомих торгових марок, а №1 в 2015-му - планшети iPad.

Для того, щоб вибірка була більш-менш репрезентативною, а результати досліджень не виглядали зовсім вже однобоко, співробітники компанії опитали в цілому 6660 американських сімей, як дітей, так і батьків. Найбільше значення має думка тих, чий вік потрапляє в діапазон від 6 до 12 років, в силу незамутненим розуму і щирості суб'єктивної емоційної оцінки. Простіше кажучи, дітлахи менше кривлять душею при відповідях, але їм не дуже легко вивести підсумковий коефіцієнт по 1000-бальною шкалою. У ньому враховуються такі чинники, як популярність бренду, доступність товарів для населення, ступінь симпатії до окремих товарів, необхідність в повсякденному житті і т.д.

Забота о детях - главное для родителей. Закажите медицинский массаж для ребенка http://academique.ru/service/massazh-dlya-detej/ и специалисты Académique сделают все отличного здоровья вашего ребенка.

Результат представлений на таблиці, найвищі показники у планшетів iPad і, на думку президента компанії Smarty Pants, Вінні Тайрі (Wynne Tyree), успіх дітища Apple пояснити нескладно. По-перше, планшет є універсальним інструментом для відтворення мультфільмів, кіно, музики і в той же час прекрасно підходить для ігор. По-друге, це на порядок більш зручний комунікатор, ніж смартфон або десктоп - тому що дитина швидше оцінить можливість схопитися і показати бабусі через вбудовану камеру сплячого кота, а не мегагерци або товщину корпуса гаджета.

З іншого боку, сам факт такої прихильності юних американців до iPad підкидає дров у багаття давньої суперечки. Не секрет, що Стів Джобс скептично ставився до ідеї необмеженого доступу до планшета малюків, хоча всіляко схвалював їх використання підлітками. Дискусій на цю тему немає кінця і краю, але факт залишається фактом - в 2010-му iPad займав лише 109-е місце в даному рейтингу, а тепер став самим жаданим об'єктом для дітей. Звичайно, одне-єдине дослідження, тим більше в межах порівняно вузької соціальної і національної групи, вичерпним назвати проблематично. Але виробникам планшетів, а заодно і компаніям, що спеціалізуються на солодощах і вкусностях, є над чим замислитися.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.