5 секретів успішного бізнесу від керівників Apple, Intel і Microsoft


27/04/2016 - 17:15
Категорія: 

В даний час майже не залишилося тих, хто не чув про такі техногігант як Intel, Microsoft або Apple, є мало не головними постачальниками передових персональних комп'ютерів, смартфонів або інших гаджетів на світовому ринку. Новому поколінню підприємців, безумовно, є чому повчитися у керівників цих компаній. Видавничий дім «Манн, Іванов і Фербер» випустив книгу «Мистецтво стратегії», в якій зібрані правила успіху Енді Гроува, Білла Гейтса і Стіва Джобса.

Погляд у майбутнє

Хороший стратег не обмежується рішенням сьогохвилинних проблем і завжди дивиться в майбутнє. Далеко не всі володіють даром передбачення, як Гроув, Гейтс і Джобс, проте кожен бізнесмен може навчитися ставити правильні питання і «відокремлювати зерна від плевел», втілюючи в життя тільки стоять ідеї.

Також потрібно вміти робити наступний крок - зв'язати довгострокову перспективу з оперативно прийнятими конкретними заходами. Керівники Intel, Microsoft і Apple досконало володіли даними якістю і розуміли, що для втілення концепцій в майбутньому необхідно розробляти план дій на день, місяць чи півроку.

Гра по-крупному, але без зайвого ризику

Гейтс, Гроув і Джобс чудово розуміли, що на дрібних ставках можна отримати великий виграш. Для досягнення успіху боси Intel, Microsoft і Apple використовували багатоходові складні комбінації, які мали на увазі змагання з лідерами індустрії, зміна норм і правил у своїй сфері, створення абсолютно нових категорій продуктів та ін. Разом з тим, вони не ризикували майбутнім компаній.

Жоден поважаючий себе стратег не зіграє з вогнем. Багато підприємців керуються принципом «все або нічого», але не Гейтс, Гроув і Джобс, які хотіли отримати щось більше, ніж просто прибуток. Всі троє мріяли розробляти продукти і будувати компанії, здатні змінити життя споживачів і навколишній світ. Гейтс, Гроув і Джобс вміли мислити широко і робити рішучі дії, при цьому не наражаючи на небезпеку свої компанії.

Прагнення до єдиної структури

Метою глав Apple, Intel, Microsoft було не тільки створення продукту, а й підготовка платформ для розробників всієї індустрії, а також екосистем, що сприяють розвитку перехресних інновацій. Саме така єдина структура дозволила всім трьом корпораціям утвердитися на перших позиціях і привернути увагу сторонніх розробників.

Використання переваг

Керівники найбільших компаній світу з готовністю використовували всі наявні переваги і ресурси - від фінансових до юридичних. Всі троє також були майстерними тактиками, присипляли пильність конкурентів або навіть працювали з ними в зв'язці до тих пір, поки не випаде вдалий момент для атаки.

Пошук вектора розвитку і його вдосконалення

Гейтс, Гроув і Джобс вибудовували свої команди і забезпечували виконання стратегії досить однаково. У кожного з них були свої унікальні таланти, які визначили напрямок для всієї компанії і лягли в основу особливої ​​корпоративної культури. Проте, Гейтс, Гроув і Джобс не прагнули стати ідеальними лідерами і управляти всім і відразу. Вони зосереджувалися на великих стратегічних цілях, опрацьовуючи ключові деталі, і покладалися на довірених помічників.

Крім того, керівники Intel, Microsoft і Apple невпинно шукали нові джерела інформації, особливо в тих областях, в яких були не особливо компетентні. Вони могли звернутися за підказкою до будь-якого співробітника-фахівця в даній області, незалежно від його віку та займаної посади.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.