Google AdWords для iPhone і iPad - управління рекламними кампаніями з мобільного пристрою


04/02/2016 - 21:30
Категорія: 

Поки Apple поступово самоусувається від подальшої розробки та контролю над рекламним сервісом iAd, компанія Google опублікувала в App Store iOS-клієнт власної платформи для рекламодавців AdWords.

За допомогою даної програми, користувачі зможуть відстежувати власні рекламні повідомлення та керувати ними. Відомості про кількість кліків, показів, а також оповіщення про оновлення та інша актуальна інформація буде відображатися на головному вікні. При цьому користувачі зможуть самі вказувати і розташовувати в зручному порядку цікаві для них дані, відключаючи трансляцію інших відомостей.

За допомогою інструментів управління, користувачі зможуть почати і завершити кампанію, налаштувати щоденний бюджет, контролювати заявки для груп оголошень і ключових слів. Також в програмі можна буде переглядати інформацію про платежі і отримувати поради про оптимізацію рекламних повідомлень для поліпшення їх ефективності.

проектирование складов

Інтерфейс додатку Google AdWords для iPhone і iPad

Крім того, додаток буде повідомляти про важливі події, таких, наприклад, як зупинка кампанії через брак коштів. Якщо ж в процесі роботи з утилітою виникнуть проблеми будь-якого характеру, можна відразу ж з програми зв'язатися з техподдержкой сервісу.

Платформа iAd ще недавно була прямим конкурентом AdWords, проте через масовий відхід рекламодавців через недалекоглядну політику компанії Apple, вирішено було припинити підтримку «яблучного» рекламного сервісу. На думку аналітиків, даний крок купертіновцев тільки зміцнить позиції Google в сфері мобільної реклами.

Завантажити AdWords можна безкоштовно в магазині App Store. Програма передбачена для роботи на пристроях під управлінням iOS 7 або більш пізньої версії операційної системи.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.