Аналітик озвучив результати продажів Apple Watch, які приховує Apple


06/11/2015 - 15:15
Категорія: 

Apple Watch функції

Недавній квартальний звіт Apple дає підстави припускати, що в 2015 фіскальному році (для купертіновців він вже завершений) компанія продала смарт-годинників Watch на суму в $1,7 млрд. Експерт Global Equities Research's Тріп Чоудрі впевнений: насправді все ще краще, а через один-два роки гаджет і звзагалі сім стане надпопулярним.

Для початку Чоудрі пропонує розібратися з поточними результатами Watch. Аналітик пише, що в минулому фіскальному році Apple продала 7600000 годинників. Середня ціна кожен проданої моделі при цьому склала $530. Це означає, що купертіновці заробили на смарт годинниках набагато більше, ніж передбачається сьогодні - а саме, $4 млрд.

Вам нужна помощь в оформлении документом на таможне или услуги брокера на таможне? В єтом вам поможет замечательная компания специалисты которой сделают за вас любую работу, связанную с таможней.

Прогноз на 2016 рік оптимістичний - в Global Equities Research впевнені, що за рік Apple продасть вже 42 млн смарт-годинників, а виручка складе $23 млрд. А в найближчому 2017 році цифри виростуть ще більше - 68 мільйонів штук і $36 млрд відповідно.

Звідки такий оптимізм? Чоудрі пропонує згадати історію успіху iPhone. У 2007 році найперший смартфон Apple був проданий тиражем всього в 1400000 штук - а в 2015 фіскальному році по всьому світу купили вже 170 млн iPhone. Аналітик упевнений, що за подібною траєкторії йтимуть та продажу Apple Watch.

Чоудрі нагадує, що всього за півроку годинник вже навчилися робити дуже багато:

  • Додатки для Watch вже працюють на самому пристрої, а не на iPhone (в результаті збільшується швидкість завантаження);
  • Розширилися можливості Digital Crown (тепер коліщатко використовується і як пристрій введення);
  • Дані з кредитних і бонусних карт, квитків тощо зберігаються в iCloud (тобто доступ до важливої ​​інформації став зручніше);
  • Функція Complications дозволяє різним додаткам швидко виводити на екран невеликі елементи з корисною інформацією.

Аналітик додає, що у Watch є й такі цінні для користувачів можливості, як робота з соціальними мережами (Facebook, Instagram) і швидку відповідь на повідомлення з електронної пошти. Так що успіх трохи застояного на старті продукту - лише питання часу, підсумовує експерт.

Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.