Apple і Huawei виживають смартфони Samsung з ринку Китаю


15/10/2015 - 17:00
Категорія: 

Ніл Сайбарт (Neil Cybart) опублікував у Twitter діаграми опитувань купівельної аудиторії, проведені агентством Morgan Stanley. Аналітик вважає, що корейський бренд чекають непрості часи, хоча в США його продукція як і раніше буде продаватися досить непогано.

Поступатися титул найбільшого виробника Android-гаджетів на планеті Samsung нікому не збирається, повідомляють в інтернет магазині китайських смартфонів http://tehnostok.com.ua/mobilnie-telefoni/iphone. Однак рентабельність даного напрямку діяльності компанії падає вже який квартал. Виною тому підступи наполегливих конкурентів, в боротьбі з якими корейці змушені йти на поступки.

Відчайдушне маневрування на руку споживачам західних держав. Так, згідно з опитуваннями, майже 31% прихильників сучасної електроніки має намір у жовтні поточного року придбати яку-небудь новинку від Samsung. Йдеться про покупців в США, причому у бренда там сформувалася стійка клієнтура - аналогічні показники були і рік, і півтора тому.

Інший графік демонструє результати вивчення купівельних настроїв на протилежному боці земної кулі, в Китаї. Умілі дії Apple, плюс небаченої сили натиск Huawei призвели до того, що понад 60% фінансово забезпечених громадян навіть не збираються дивитися в бік виробів від Samsung. Компанія може розраховувати лише на 15% споживачів, а це колосальний спад порівняно з минулим і 2013-им роками. Якщо врахувати, що мова йде про найбільшому ринку світу, рівень продажів бренду повинен просісти дуже значно.

Про приріст в Сувоне можуть навіть не мріяти, дослідницька компанія TrendForce спрогнозувала, що незабаром будуть опубліковані новини про перше за кілька років зниження продажів смартфонів у річному вирахуванні. Під діями національних виробників Samsung стрімко здає позиції на китайському ринку в середньому і мінімальному ціновому сегментах.

У звіті фігурує просідання сумарного рівня поставок смартфонів на 1% у порівнянні з минулим роком, але для фірми куди гірше те, що перспектив повернути втрачене хоча б в осяжному майбутньому не спостерігається зовсім. Залишається сподіватися на те, що продажі в США і Європі дозволять Samsung поки погано-бідно зберігати статус одного з провідних виробників мобільних комунікаторів.



Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.