Найпоширеніші проблеми з iPhone і iPad після оновлення на iOS 9


15/10/2015 - 16:15
Категорія: 

Незважаючи на досить тривалий період тестування нової мобільної операційної системи, купертіновцям так і не вдалося вирішити всі основні проблеми. Протягом вже майже місяця Apple виправляє недоліки iOS 9. Однак поки купертіновцям не вдалося усунути всі помилки і проблеми. У цьому матеріалі ми постараємося розповісти про основні проблеми і способи їх вирішення.

Перш за все, необхідно сказати про те, що деякі пристрої поки краще не оновлювати до останньої версії системи. Це iPhone 4S, iPad 2 і iPad mini. Судячи з відгуків, установка iOS 9 на старі смартфони та планшети поки не приносить бажаного підвищення продуктивності, про який говорили представники Apple.

Помилка Software Update Failed
Дана помилка з'являється в тих випадках, коли сервери Apple перевантажені запитами. Сьогодні, коли більшість бажаючих скачало і встановило iOS 9, користувачі навряд чи зіткнутися з нею. В кінці цівнців до виходу наступного оновлення яблучної мобільної операційки ця помилка не буде нікого турбувати.

Нестача  вільного місця
Помилка Insufficient Space For Download з'являється при спробі оновлення по Wi-Fi, коли системі не вистачає вільного місця для завантаження необхідних файлів.

У разі виникнення подібної проблеми користувачам потрібно просто звільнити трохи місця для скачування файлу прошивки. У випадку з iOS 9 він важить близько 1,5 Гб.

Підвисання на логотипі Apple
Однією з найбільш неприємних помилок при оновленні iOS є зависання пристрою, коли на екрані відображається логотип компанії. Іноді він супроводжується рядком прогресу. І більше з пристроєм нічого не відбувається.

Боротися з цією помилкою варто за допомогою примусового перезавантаження пристрою (затиснувши клавішу включення / блокування і кнопку «Home»). У більшості випадків це допомагає. Якщо ж вирішити проблему не вдалося, необхідно ввести iPhone в режим Recovery Mode або DFU.

Проблеми з мобільним інтернетом
Проблеми з мобільним інтернетом або мережею передачі даних з'являються після оновлення до iOS 9 найчастіше. Якщо програми не можуть отримати доступ до мобільного інтернету або він не працює (а з Wi-Fi все гаразд), то усунути цю недоробку досить легко.

Перш за все, перезавантажте свій пристрій, а потім включіть і вимкніть кілька разів передачу стільникових даних в Налаштуваннях в пункті Стільниковий зв'язок. Якщо ці дії не допомогли, скиньте всі налаштування. Іноді допомагає нетривала активація Авіарежима на 30 секунд.

Підвисання на Verifying Update
При оновленні до iOS 9 по Wi-Fi можна зіткнутися з зависанням системи на вікні з написом Verifying Update. Причини цієї помилки невідомі, але усувається вона простим примусовим перезавантаженням пристрою. Також ви можете оновити свій смартфон або планшет через iTunes, уникаючи бездротових мереж.

Перехід в Recovery Mode

Помилки під час установки системи можуть привести до того, що iPhone або iPad завантажиться в режимі Recovery Mode. Для виходу з цього режиму необхідно:

  • Примусово перезавантажити пристрій.
  • Підключити його до комп'ютера.
  • Запустити iTunes і дочекатися розпізнавання підключеного апарату.
  • Відновити iPhone.

Проблеми з Wi-Fi
Ще один популярний баг iOS 9 - проблеми з Wi-Fi. Вони бувають двох основних типів: мобільний пристрій не має підключається до бездротових мереж або не може отримати доступ до інтернету по Wi-Fi.

Вирішити всі ці проблеми можна кількома шляхами:

  • Скинути налаштування мережі.
  • Активувати Авіарежим на 10 секунд.
  • Відключити в налаштуваннях визначення місцезнаходження пристрою по Wi-Fi.
  • У налаштуваннях Wi-Fi змініть адреси DNC на 8.8.8.8 або 8.8.4.4.

Проблеми з Bluetooth
Не обійшли стороною неприємності і Bluetooth. Після оновлення до iOS 9 смартфон або планшет може випадково відключати підключення аксесуари або зовсім не підключати їх по Bluetooth.

Вирішується це одним з таких методів:

  • Відключити Bluetooth і перезавантажити мобільний пристрій.
  • Перейти в меню Налаштування - Bluetooth. Вибрати потрібний пристрій і «забути» його. Після цього підключити пристрій знову.
  • Відновити iPhone через iTunes. Попередньо слід створити резервну копію.

Швидка розрядка батареї

У iOS 9 з'явився новий режим Low Power Mode. Він знижує можливості пристрою, але зберігає заряд батареї. На ділі ж деякі власники яблучних пристроїв після оновлення зіткнулися зі зменшенням часу автономної роботи iPhone і iPad.

У деяких випадках проблема пропадає після примусового перезавантаження пристрою або скидання всіх налаштувань. В останньому випадку будуть порушені всі види налаштувань, а контент (музика, програми та ігри, книги та особисті дані) залишаться недоторканими.

Відсутність режиму Low Power Mode
Режим низького споживання енергії або Low Power Mode є однією з ключових фішок iOS 9. Він знижує споживання пристроєм енергії за рахунок програмного зменшення продуктивності. Власники iPad зіткнулися з тим, що у них даний режим відсутній.

Цьому є одне просте пояснення. Вся справа в тому, що Low Power Mode є тільки на iPhone. Мабуть Apple вважає, що на планшеті даний режим поки не потрібний. Можливо, він з'явиться на iPad з одним з прийдешніх оновлень або чи не з'явиться там зовсім.

Втрата інформації і налаштувань
Невірні або випадкові дії користувача, а також недоліки в роботі установника оновлень можуть викликати часткову або повну втрату даних із iPhone. Так як оновлення зачіпає всю систему в цілому, перед установкою ми рекомендуємо зробити резервну копію.

Якщо ви зіткнулися з втратою даних, а бекапа немає, у вас все ще є шанс повернути частину даних. У цьому допоможуть спеціалізовані додатки, наприклад, FoneLab.

Проблеми з iMessage

Ще однією неприємністю, з якою зіткнулися користувачі після оновлення до iOS 9, стали проблеми в роботі месенджера iMessage. За словами користувачів, після установки нової версії прошивки повідомлення можуть відправлятися довше звичайного або не вирушати взагалі.

Вирішити проблеми месенджера можна одним із таких способів:

  • У Налаштуваннях - Повідомлення вимкнути і заново включити iMessage.
  • Скинути всі налаштування.

Також проблеми можуть виникати через поганий сигналу або повільного підключення.

Не правильний час
Нерідкі випадки, і пов'язані вони не тільки з оновленням до iOS 9, коли iPhone може показувати невірний поточний час. Вирішити цю проблему досить просто.

Для цього потрібно зайти в Налаштування - Основні - Дата і час і вимкнути параметр Автоматично. Після цього встановити правильний час вручну.

Вильоти і креш програм та ігор

Додатки можуть випадково закриватися як в більш ранніх версіях iOS, так і після переходу на iOS 9. Вирішити цю проблему можна кількома шляхами:

  • Повністю закрити програму в панелі багатозадачності і запустити її заново.
  • Перевірити на наявність доступних оновлень. Можливо, недолік усунуто в новій версії програми або гри.
  • Вимкнути і включити пристрій заново.

Проблеми з активацією FaceTime і iMessage
Зовсім невелика кількість користувачів зіткнулося з проблемою активації FaceTime і iMessage після оновлення системи до останньої версії. Однозначної шляхи вирішення цих проблем немає. Але ви можете спробувати один з наступних варіантів:

- Для активації FaceTime і iMessage може знадобитися відправити міжнародне СМС-повідомлення. За деякими даними в Європі повідомлення відправляється до Великобританії. Тому на рахунку повинна бути певна сума грошей. Також слід перевірити підключення до мобільного інтернету.

- У разі виникнення проблем потрібно перевірити встановлений в налаштуваннях часовий пояс. Він повинен відповідає тому, в якому ви зараз перебуваєте.

- У Налаштуваннях - Повідомлення вимкнути FaceTime і iMessage. Після цього перезавантажити мобільний пристрій і заново включити дані функції.

Відключення звуків сповіщень
Після установки iOS 9 користувачі зіткнулися з тим, що повідомлення про дзвінки, СМС і так далі не супроводжуються звуковим сигналом. Звуки однаково не працюють як на iPhone, так і на iPad. Для вирішення цієї проблеми потрібно:

  • Перевірити активацію функції Не турбувати. Зробити це можна в Налаштуваннях - Не турбувати.
  • Включити і відключити за допомогою перемикача Режим без звуку.
  • Скинути налаштування.
  • Примусово перезавантажити мобільний пристрій (затиснути клавішу включення / блокування і кнопку «Home»).

Пристрій не вмикається

Нерідкі випадки, коли після оновлення iPhone перетворюється в «цеглину». Він не включається і не реагує на дії власника. Зневірятися не варто, хоч проблема і виглядає серйозною, її можна вирішити.

  • Примусово перезавантажити пристрій.
  • Поставити iPhone на зарядку, по можливості використовуючи оригінальний кабель. Заряджатися пристрій повинен не менше 10 хвилин.
  • Включити iPhone в режимі відновлення. Для цього затиснути клавішу Home і підключити його до комп'ютера. Відпустити клавішу, коли на екрані загориться логотип iTunes.
  • Знову перезавантажити пристрій.
Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.