П'ятірка найприбутковіших ігор для iPhone і iPad


02/03/2015 - 22:15
Категорія: 

Індустрія мобільних ігор і додатків знаходиться на піку розвитку. Очікується, що світова виручка від гейм-сектора досягне рівня $25 млрд в цьому році і $46 млрд в 2016 році. Скільки можна заробити на мобільній грі з топа App Store за один день, з'ясували оглядачі Forbes.

Ринок мобільних ігор вже давно вийшов на новий рівень: розробники все також створюють звичайні змійки або «три в ряд», але вже навчилися заробляти на цьому десятки мільйонів доларів. Тільки одна Apple допомогла заробити розробникам через App Store 25 млрд доларів, більша частина з яких - за 2014 рік. А згідно з останніми звітами, тільки за перший тиждень 2015 власники iPhone і iPad витратили на додатки 500 млн доларів.

Правда, на відміну від консольних і комп'ютерних варіантів, найбільше користувачі витрачають не на покупку самої гри, а на придбання додаткового контенту в самій грі (або ж відкриття додаткових функцій в додатках). Ринок freemium-ігор стрімко зростає два останні роки і продовжує показувати відмінні результати: якщо гра потрапляє в топ App Store, розробник може озолотитися вже протягом дня.

Яскравий тому доказ - останній Super Bowl в США, на якому світові корпорації закуповували ефірний час по 4 млн доларів за 30 секунд і створили свої рекламні шедеври. Цього року свої реклами представили гри Clash of Clans і Game of War, які спеціально для роликів запросили відомих голлівудських зірок Ліама Нісона і Кейт Аптон. Бюджет кампаній перевалив за 10 млн доларів. Студія Supercell, видавець Clash of Clans, може собі це дозволити: проект став найуспішнішою мобільного грою і приніс своїм розробникам майже 2 млрд доларів тільки за останній рік.

Запаморочливі суми вдається заробляти за рахунок масштабу. Якщо за весь 2014 вдалося продати близько 35 млн PlayStation 4 і Xbox One, то тільки за один квартал Apple і Samsung продають в 5 разів більше смартфонів. Стрімко збільшення кількість мобільних пристроїв на планеті веде до Гейміфікація власників пристроїв: часто в нескладні ігри грають в транспорті, в перерві на роботі і вдома перед сном. Активна соціальна складова (грай з друзями) і відсутність залежності від платформи (гарні ігри одночасно виходять на iOS і Android) допомагають розробникам залучати аудиторію в десятки мільйонів чоловік.

Активно цей напрямок розвивається відразу в кількох країнах: США, Японії і, що дивно, Китаї. За ними слідують Європі, Бразилія і Росія. Люди щодня витрачають мільйони доларів на покупку смарагдів, рятівних цукерок, армій і бонусів. Діставати гроші з кишені гравців вдається за допомогою простої психології: поступово віддати 100 доларів легше, ніж відразу викласти стільки грошей за один лише диск - freemium-ігри роздаються безкоштовно.

А що стосується простого користувача, то  найпростіший спосіб заробити гроші на смартфоні можна всатовлюючи різні додатки. Детальніше читайте в цій статті http://proyabloko.com/iphone/kak-zarabotat-s-pomoshhyu-iphone-ili-ipad/

Forbes зібрали список найбільш перевірених і прибуткових мобільних ігор на трьох головних ігрових ринках планети: США + Європа, Японія і Китай.

Clash of Clans

Щоденний прибуток: понад $500 тисяч

Clash of Clans є другим великим проектом фінської студії (не так давно половина була продана японцям) Supercell і вже близько двох років утримує звання найприбутковішою мобільної гри на планеті, щодня заробляючи тільки в США 150 000 доларів. Згідно з попередніми даними, за 2014 розробникам вдалося заробити на ній 1,8 млрд доларів.

Завдання гравця - створити своє поселення, отримуючи ресурси природним шляхом (здобиччю) і нападами на поселення інших гравців, вибудовуючи при цьому захист для себе. Споруда будівель займає час, часом по кілька днів. Якщо бажання чекати немає - можна придбати спеціальні кристали за живі долари. Кращі гравці Clash of Clans вкладали в свої бази десятки тисяч доларів.

Puzzle and Dragons

Щоденний прибуток: близько $300 тисяч

Гра обійшла стороною весь світ, ставши хітом виключно в Японії. Проста колекційна гра за принципом «три в ряд» з елементами карткової гри, стала неймовірно популярною за дуже короткий час. Це дало можливість розробникам заробити 1,5 млрд доларів за 2014 рік. Користувачі витрачають реальні гроші на покупку додаткових функцій і карт, які допомагають проходити рівні швидше.

Candy Crush Saga

Щоденний прибуток: близько $200 тисяч

Для студії King.com гра Candy Crush Saga стала квитком у вищу лігу: вона приносить більше 120 тисяч доларів на день тільки в США. Прибуток за 2014 склала 1 млрд доларів, що зробило Candy Crush Saga однією з найприбутковіших ігор на планеті.

Завдання гравця - складати комбінації з цукерок на полі, яке виглядає по-новому на кожному рівні. Після кожної гри складність підвищується, з'являються додаткові перешкоди і дитяча, на перший погляд, гра стає майже непрохідною. Щоб прискорити проходження нескінченної кількості рівнів розробники пропонують купувати спеціальні інструменти і життя.

Hay Day

Щоденний прибуток: понад $100 000

Перший великий проект студії Supercell, який приніс студії величезні гроші і славу. Hay Day - це звичайна ферма для мобільних пристроїв, яка стала справжньою віддушиною жіночої аудиторії. Це визнають і в самій Supercell: близько 80% аудиторії в Hay Day - жінки, тоді як в Clash of Clans здебільшого чоловіки. Щодня гра тільки в США заробляє майже 100 000 доларів, радуючи користувачів швидкої будівництвом будівель і фермою, яка краще, ніж у сусіда.

PopStar

Щоденний прибуток: понад $600 тисяч

PopStar - це перекладена з китайського назва гри від студії Zplay. На ньому компанії вдається щодня заробляти більше 600 тисяч доларів, тоді як прибуток найближчих конкурентів майже в два рази нижче. На європейському та американських континентах гра практично невідома, що зовсім не дивно: у двадцятці найпопулярніших ігор Піднебесної вітчизняний геймер побачить лише кілька знайомих назв, на кшталт Clash of Clans, Temple Run 2 і Subway Surfers.

Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.