Новина про старт продажів Apple Watch з'явилася в день оголошення компанією рекордних результатів четвертого кварталу 2014, в ході якого вона заробила $18 мільярдів чистого прибутку при загальному обсязі продажів в $74,6 мільярда доларів. Основним драйвером продажів став новий iPhone 6.
Тому Тім Кук сяє оптимізмом: «Мої очікування дуже високі. Я використовую [Apple Watch] кожен день, люблю їх і не можу без них жити».
Анонсом сирого продукту Apple порушила власну традицію презентацій нових гаджетів, але це було необхідною умовою виходу в новий сегмент, де кількість і якість додатків грає не меншу роль, ніж характеристики самого продукту. Додатки для Apple Watch створює вже безліч компаній, включаючи BMW, American Airlines і мережа готелів Starwood (список компаній, природно, релевантним в першу чергу для американського ринку).
При цьому докладні характеристики і можливості пристрою залишаються поки секретом. Кук дражнить публіку обіцянками, що користувачі побачать «неймовірні інновації».
Покищо про годинник відомо наступне: два варіанти дисплея – півтора або 1,7 "(38 або 42 мм) роздільною здатністю 272×340 і 312×390 відповідно.
А також: NFC-чіп для підтримки платіжної системи Apple Pay і новий процесор S1. Середній час роботи від одного заряду батареї – 19 годин.
Apple звертає увагу на те, що її годинник буде найбільш кастомізованим девайсом в історії компанії: варіанти матеріалів і забарвлень корпусу і браслетів обіцяють величезну різноманітність:
Ціна Apple Watch почнеться з $ 349. Поставки розумного годинника в фірмові магазини почнуться в квітні 2015 року.
Покупайте Электромагнитные муфты разных производителей в «Торговом Доме «Гефест». Большой выбор и хорошие цены.