Ім’я Тіма Шейфера відоме будь-якому ігроману. Виходець з LucasArts, що відкрив свою студію Double Fine, частенько радує шанувальників нетривіальних ігор власними продуктами. Гра Broken Age вийшла в січні 2014 завоювала популярність у всьому світі і відтепер доступна і для власників iPad.
Причиною популярності гри Broken Age, початок якої було покладено на kikstarter, є цілий комплекс особливостей, обумовлених нетривіальним підходом до роботи Тіма Шейфера. Відмовившись від насичення квесту важкими головоломками, розробник акцентував увагу на сюжеті, персонажах і деталях гри. Це зовсім не означає, що в грі немає складних загадок – вони є, але щадні до інтелекту геймера. Спрощення проходження гри, не було самоціллю, а було підпорядковане вимогам сюжету.
У Broken Age саме сюжет задає тональність всій грі, і саме виходячи з його перипетій з’являються загадки з головоломками. Це може відлякати потенційного гравця, але на думку рецензентів, Broken Age – є в сюжетному плані видатною грою і в майбутньому цілком можлива її екранізація.
У гри два головних персонажа – підлітки Шей і Велла. За сюжетом, втомлений від безцільного дослідження космосу і гіперопіці штучного інтелекту, пілот Шей шукає хоч якусь лазівку в світ наповнений подіями і пригодами, а не їх ілюзією. На противагу хлопцю, у дівчинки Велли цілком насичене життя. При знайомстві з цим персонажем, перед ним якраз постає завдання порятунку від принесення в жертву чудовиську. Прагнучи до спокійного розміреного життя, Велла потраплятиме в історії з кожним своїм кроком. Обидва персонажа слідуючи своєму шляху зустрінуться тільки під кінець гри. Власне сама гра не закінчиться, про що нагадає напис «to be continued». Продовження її, із завершенням історії обіцяють до випуску протягом цього року.